سرویس سینمایی هنرآنلاین: از روز شنبه 18 خرداد ماه سریال‌های "عروس تاریکی" ساخته محمود معظمی، "خانواده دکتر ماهان" به کارگردانی علی محمد قاسمی و "گاندو" به کارگردانی جواد افشار  روی آنتن شبکه‌های یک، دو و سه می‌روند.

"گاندو"

ساخته جواد افشار و تهیه کنندگی مجتبی امینی است که در ایران و چین ضبط شده است. فصل اول سریال "گاندو" در ۳۰ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای تولید  شده و هر شب ساعت 20:45 روی آنتن شبکه سه می‌رود، یک مجموعه امنیتی است  که فیلمنامه آن بر اساس مستندات و وقایع تاریخی نوشته شده است.

 وحید رهبانی، داریوش فرهنگ، پیام دهکردی، لیلا اوتادی، سارا خویینی‌ها، علیرام نورایی، آزیتا ترکاشوند، نگار عابدی، خسرو شهراز، پندار اکبری، عرفان ابراهیمی، مجید نوروزی، علی افشار، اتابک نادری، نیلوفر شهیدی، محمدجواد طاهری، جمشید جهانزاده، بهزاد رحیم خانی، فلیپ ساپرکین، فرشته آلوسی، سارا محمدی، میثم ولیخانی، مصطفی سلطانی، یاسمین پیداودی، آیدا جعفری، ناره گرگوریان، بهامین تورانی از جمله بازیگرانی هستند که در این سریال به ایفای نقش پرداختند.

گاندو

کامبیز دیرباز، محمدرضا شریفی‌نیا، سید مهرداد ضیایی، رضا توکلی، نسرین نکیسا، سوگل طهماسبی، کمند امیرسلیمانی، صالح میرزا آقایی و فرهاد قائمیان از دیگر بازیگران "گاندو" هستند.

"خانواده دکتر ماهان"

علی محمد قاسمی این سریال را کارگردانی کرده و بهروز خوش رزم نیز تهیه کنندگی آن را در استان مازندران برعهده دارد. این سریال شنبه تا چهارشنبه ساعت 21:30 از شبکه دو سیما پخش می‌شود. "خانواده دکتر ماهان" داستانی است در ستایش زندگی و خوشبختی خانوادگی؛ داستانی که مخاطبش را به ساده زیستی داوطلبانه دعوت می کند؛ این مجموعه روایتگر نگاهی تازه و الهام بخش در جهت تشویق جسارت تغییر و شکستن عادت هایی است که انسان امروز را تنهاتر از همیشه، خسته و ملول کرده است. از منظر دکتر ماهان زندگی یک راه نرفته و ناشناخته است از همین رو امیر عطش و التهابی دارد تا همسر و فرزندان نوجوانش را با خود در ماجراجویی شنیدن نوای اسرارآمیز طبیعت و پاسداری از زیست بوم همراه کند.

خانواده دکتر ماهان

امین زندگانی، لاله اسکندری، شیوا ابراهیمی، ارسطو خوش رزم، بهرام شاه محمدلو، سعید امیرسلیمانی، رویا افشار، شهروز ابراهیمی، فریده دریامج، به همراه کیمیا حسینی، عرفان برزین و ژیار محمدزاده (بازیگران خردسال) بازیگران سریال تلویزیونی "خانواده دکتر ماهان" هستند که در تهران جلوی دروبین رفتند. همچنین داوود فتحعلی بیگی، خیام وقارکاشانی، فهیمه امن زاده، ملیحه گلشن موسوی، امیر سفیری، حسین پرستار، مهدیه نساج، اسماعیل موحدی، لبخند بدیعی، سامرند معروفی، ابوالفضل شاه کرم، آوا دارویت، حمیدرضا محمدی، امیر حامد، حدیث نیک رو، فراز محمدی تبار، محمدحسن حسینیان، کیوان محمدی نژاد، کمیل علیپور ، میلاد عرب عامری و سعید ترکمان در مازندران جلوی دوربین رفته‌اند.

"عروس تاریکی"

محمود معظمی این سریال را کارگردانی کرده و محمدرضا تختکشیان تهیه کنندگی آن را برعهده دارد. داستان از جایی آغاز می‌شود که زن و شوهری به نام سیمین و سیاوش پس از سال‌ها جدایی، قصد بازگشت به هم را دارند. در این مسیر برای ساخت زندگی جدید باید با مهارت‌های زندگی آشنا شوند و با تلاش و امید و گذشت خوشبختی را بنا نمایند. خوشبختی تصادفی نیست، ساختنی است…

سریال عروس تاریکی

رضا کیانیان، رویا نونهالی، نرگس محمدی، سپیده خداوردی، حمیرا ریاضی، سید مهرداد ضیایی، شهرزاد کمال زاده، مهوش صبرکن، رحمان باقریان، شهاب شادابی، ساناز سعیدی، شمسی فضل الهی، مریم کاویانی، آزاده ریاضی، آزیتا ترکاشوند، مهسا هاشمی، محمدرضا هاشمی و سعید رضایی از بازیگرانی هستند که در "عروس تاریکی" ایفای نقش می‌کنند. این سریال در 60 قسمت 45 دقیقه‌ای تولید شده است. "عروس تاریکی" ساعت 22:15 از شبکه یک سیما به روی آنتن می‌رود.