سرویس استان‌های هنرآنلاین: مهدی قلی زاده، مدرس و نوازنده پرکاشن، مدیر موسسه هنری روماک صدای آمل و دبیر جشنواره سازهای کوبه‌ای کاسپین کوبان، عنوان آرتیست کاخن آل اندلوس را کسب کرد.

او در این خصوص گفت: کمپانی اسپانیایی ال اندلوس در سال ۲۰۰۸ فعالیت خود را در شهر مادرید آغاز کرد.

 این کمپانی در زمینه ساخت کاخن‌های دست ساز به فعالیت پرداخت و به دلیل کوالیتی و صدا دهی بسیار خوب کاخن ال اندلوس، خیلی زود در دنیا موفق و محبوب شد.

قلی زاده راجع به نحوه انتخاب خود توضیح داد و گفت: کمپانی‌ها با در نظر گرفتن اینکه یک هنرمند چه سابقه کاری و رزومه‌ای دارد و نیز این مسئله که چقدر فعال است و می‌تواند نوازندگان و مردم و البته کمپانی را تحت تأثیر قرار دهد، آرتیست انتخاب می‌کنند.

مدیر موسسه روماک صدا افزود: چندین ویدئو از من در صفحات مجازی و رسانه‌های اجتماعی مورد استقبال قرار گرفت و در سایت‌ها و صفحات معروف به اشتراک گذاشته شد.

مهدی قلی زاده تصریح کرد: مدت‌ها قبل از ورود کاخن ال اندلوس به ایران، توسط چند هنرمند بین‌المللی به کمپانی معرفی شدم و مکاتباتی داشتیم. ویدئوهایی به سفارش کمپانی در حال آماده شدن است که به زودی پخش خواهد شد. نهایتاً چند مدت قبل طی نامه و پیامی درخواست همکاری دریافت کردم و همکاری ما جدی‌تر شد و به عنوان آرتیست کمپانی ال اندلوس معرفی شدم.