به گزارش هنرآنلاین، احمدذاکری، مدیر اجرایی سومین جشنواره پیامک ادبی رضوی یزد گفت: در راستای برگزاری دهمین جشنواره بین المللی امام رضا(ع) سومین جشنواره پیامک ادبی با موضوع فرهنگ رضوی در تمامی استان های کشور از جمله یزد، همزمان با دهه کرامت و میلاد باسعادت امام هشتم شیعیان برگزار می شود.

وی افزود: علاقه مندان می توانند با تکیه بر موضوعاتی از قبیل حال و هوای عرفانی بارگاه و صحن و سرای حضرت امام رضا(ع)، زندگی نامه آن حضرت، سفر تاریخی ایشان به ایران، تمثیل ها، نقل ها، روایت های تاریخی و غیره آثار و تولیدات ادبی خود را از طریق پیامک به شماره 100030351 ارسال کنند.

مدیر اجرایی سومین جشنواره پیامک رضوی با اشاره به اینکه آخرین مهلت ارسال آثار به این جشنواره اول شهریور ماه سال جاری است، اظهار کرد: متن پیام ارسالی باید بین 25 تا 150 کاراکتر بوده و به فارسی تایپ شده باشد و درج نام و نام خانوادگی، نام استان و شماره تماس ثابت، همراه با کد شهرستان در انتهای پیامک ها الزامی است.

وی تأکید کرد: چنانچه پیامک های دریافتی حایز شرایط ذکر شده باشند، پس از بررسی و تفکیک و تشخیص اولیه توسط هیئت داوران منتخب شده و سرانجام از نفرات برگزیده تقدیر به عمل خواهد آمد.

انتهای پیام/62