سرویس مد و لباس هنرآنلاین: طلا و جواهر می‌تواند به‌عنوان جایگزین خوبی برای نفت و فرآورده‌های آن به شمار آید و برپایی نمایشگاه‌های تخصصی در این زمینه ازجمله راهکار‌های توسعه این صنعت در کشور محسوب می‌شود، به همین منظور­ برگزاری نمایشگاه‌هایی همچون نمایشگاه بین‌المللی طلا و جواهر شیراز، فرصتی مغتنم برای فعالان و علاقه‌مندان این حوزه است که با آخرین دستاورد‌ها و فناوری‌های این صنعت آشنا شوند.

 نمایشگاه بین‌المللی طلا، نقره، جواهر، ساعت و سنگ‌های قیمتی شیراز از 16 تا 19 مردادماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی فارس برگزار می‌شود.

فراخوان حضور در غرفه‌های این نمایشگاه منتشرشده و علاقه‌مندان تا 31 اردیبهشت‌ماه فرصت دارند تا برای حضور در این رویداد اعلام آمادگی کنند.

افراد می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت rastak-expo.com مراجعه کرده و یا با شماره 021-88346455-7 تماس بگیرند.

جدیدترین تولیدات و نوین‌ترین دستگاه‌ها،­ تجهیزات، روش‌ها و طرح‌های تولیدی طلا، نقره و جواهرات در این رویداد به نمایش گذاشته می‌شوند و انواع جواهر، نقره، سنگ‌های قیمتی، ساعت، ماشین‌آلات، ابزارآلات و تجهیزات مربوط به طراحی و تولید طلا، جواهر، نقره، سنگ‌های قیمتی، دکوراسیون مختلف مراکز تولید و عرضه طلا، جواهر و نقره، صندوق ایمنی حفظ و نگهداری طلا و جواهر در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

همچنین اتحادیه‌ها، انجمن‌ها، تشکل‌های مربوطه، مراکز آموزشی و پژوهشی و تحقیقاتی مربوط به موضوع نمایشگاه، متصدیان در امر طراحی و متصدیان در بخش اکتشاف و استخراج معادن طلا، نقره، جواهر و سنگ‌های قیمتی ­در این نمایشگاه­ حضور دارند.

معرفی جدیدترین محصولات و توانمندی‌های تولید داخلی، آشنایی تولیدکنندگان با نوین‌ترین طرح‌ها و برنامه‌های این صنعت، دسترسی به سلایق مصرف‌کنندگان داخلی و خارجی و ایجاد رقابت در تولید، صادرات و خدمات از اهداف برگزاری­­ نمایشگاه بین‌المللی طلا، نقره، جواهر، ساعت و صنایع وابسته در شهر شیراز است.