نیکان ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار موسیقی هنرآنلاین گفت: همکاری خود را با سه خواننده پاپ-کلاسیک آغاز کرده‌ام که این همکاری‌ها را در قالب آلبوم روانه بازار موسیقی خواهیم کرد. در این آلبوم‌ها هم به عنوان آهنگساز و هم خواننده حضور خواهم داشت که از هم اکنون همکاری ما آغاز شده است.

وی تاکید کرد: در این همکاری‌ها ، قطعه‌ای ساخته‌ام که توسط نیما مسیحا اجرا شده است و در آلبوم جدید وی منتشر می‌شود. این قطعه "ایستگاه آخر" نام دارد و عنوان فیلمی سینمایی است که مسیحا در آن به اجرای همین قطعه پرداخته است. در آلبوم جدید حمید حامی نیز قطعه جدیدی دارم با عنوان "با من حرف بزن" که فقط تنظیم آن با من است. قطعه‌ای نیز با عنوان "آبادی ویرون" ساخته و تنظیم کرده‌ام که در آلبوم "سکوت خیس" قاسم افشارمنتشر خواهد شد.

این تنظیم کننده در ادامه خاطر نشان کرد: با خواننده‌های دیگری نیز همکاری دارم که آثار مشترکمان به زودی وارد بازار موسیقی خواهند شد. برخی از این آثاز مراحل پایانی خود را طی کرده و در مرحله انتشار به سر می‌برند.

وی همچنین گفت: تعداد آلبوم‌هایی که در آنها همکاری کرده‌ام زیاد است ولی تعداد قطعات کم است ؛چرا که ترجیح می‌دهم در یک آلبوم بیش از یکی دو قطعه کار نداشته باشم.از یکنواختی در کارها گریزانم و دوست دارم کارهای متنوع و در عین حال قابل توجهی ارائه کنم. به همین دلیل سعی می‌کنم در یک آلبوم همه کارها را من انجام ندهم.

وی در پایان گفت: آخرین اثر منتشر شده از من در جایگاه آهنگساز و تنظیم کننده آلبوم "من و تو" با صدای مانی رهنما است که اخیرا وارد بازار موسیقی شده است.