سرویس معماری هنرآنلاین: با حمایت زنجیره فرهنگی ایوان و در ادامه برنامه‌های این بخش، کلاس آرکی گراف طی ۸جلسه ۴ساعته در خانه صفوی اصفهان برگزار می‌شود.

مبانی سواد بصری، تولید مدارک فانتزی معماری، باز ترسیم تلفیقی یک اثر معماری، فتومونتاژ و کلاژ تصویر، بازسازی سورئال پوسته‌های شهری، ترکیب‌بندی ایرانی بر اساس مینیاتور، نماد پردازی و خوانش فیلم، کدگذاری و تبدیل متن به گراف، ساخت دیاگرام موشن و اصول طراحی پورتفولیو از جمله مبانی و سرفصل‌های این دوره هستند که آموزش داده می‌شوند.

محمدحسن فروزانفر، دانش آموخته معماری و طراح گرافیک و همکار هنری مجله‌های A5 و Wotisart انگلیس که برنده جوایز مختلف معماری نظیر: تبه سوم جایزه معماری ۲A آسیا ۲۰۱۸،برگزیده مسابقه طراحان جوان آسیا ۲۰۱۸، برگزیده مسابقه شهرهای پاسخگو بارسلون ۲۰۱۸، برنده جایزه ویژه دوسالانه معماری ترولدتکت دانمارک ۲۰۱۶،فینالیست مسابقه بین‌المللی اینسپایرلی ۲۰۱۷ و.... به عنوان مدرس و سخنران در این کلاس‌ها حضور خواهد داشت،

بر اساس این گزارش، ثبت نام زودهنگام و تا قبل از 15 خرداد شامل تخفیف است و علاقه‌مندان به کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۰۹۱۳۸۰۳۹۲۹۵ و ۰۳۱۹۵۰۱۴۰۰۰ تماس حاصل کنند.

این کلاس‌ها از 4 تیرماه آغاز و طی 8 جلسه 4 ساعته از ساعت۱۵ الی ۱۹در خانه صفوی اصفهان واقع در خیابان خاقانی، حد فاصل خیابان وحید و خیابان خواجه پطروس، نبش بن بست 31 برگزار می‌شود.

همچنین آثار منتخب از سوی استاد ،به مدت یک هفته در خانه آفرینش صفوی به نمایش گذاشته می‌شود.

متقاضیان جهت ثبت نام می‌توانند از طریق آیدی تلگرام @ivan.culturalgroup و @mh_forouzanfar و یا سایت https://evand.com/events/archigraph اقدام کنند.