شهاب الدین حسین پور درباره پروسه شکل گیری نمایش" کسی دلش برای شما تنگ نشده" گفت: این نمایش قرار است از اول مردادماه در تالار مولوی روی صحنه برود. این نمایش یکی از پنج اپیزود نمایش"هفت سنگ" است که من برای پروژه پایان‌نامه‌ام آن را آماده کرده بودم. ابتدای تمرین‌ها قراربود بر اساس نمایشنامه "بداهه گویی آلما" اثر اوژن یونسکو نمایشی شکل بگیرد اما در طول تمرینات 18 ماهه این اثر تبدیل به نمایش"هفت سنگ" شد.

وی ادامه داد: در طول تمرینات تم نمایش عوض شد و در هر اپیزود سه شخص مختلف با یک هنرمند روبرو می‌شدند. بنابراین نمایش تبدیل شد به مقابله هنرمند با اصنافی از جامعه، بر خلاف متن اولیه که این سه نفر منتقدانی بودند که با اوژن یونسکو روبرو می شدند درنمایش جدید این سه نفر در هر اپیزود تغییر کرده و به افراد مختلف جامعه متشکل از افرادی عامی، مذهبی، سیاسی، اجتماعی و... تغییر می کنند.

این کارگردان جوان ادامه داد: این نمایش به بررسی این مسئله که برخی هنرمندان مظلومانه مجبور می شوند اثر هنری شان را در خانه نگه دارند و برخی آثار آنها قابل عرضه به عموم مردم نیستند اشاره دارد. من هر 5 اپیزود نمایش"هفت سنگ" را به جشنواره تئاتر تجربه ارائه دادم که در نهایت دو اپیزود برای حضور در جشنواره پذیرفته شد. این دو اپیزود توانست در 13 بخش جوایز مختلفی را از آن خود کند.

وی تاکید کرد: این دو اپیزود منتخب را برای اجرای عمومی در رپرتوار اجراهای دانشجویی تالار مولوی ارائه دادم که اپیزود دوم این نمایش پذیرفته شد. در این رپرتوار 12 دانشجو به مدت 6 روز نمایش‌های خود را در تالار مولوی روی صحنه می برند. اپیزودی که با نام"کسی دلش برای شما تنگ نشده" روی صحنه می رود در یونان باستان اتفاق می افتد و درباره نویسنده ای است که با آثارش منتقدان را در دوران یونان باستان می آزرده است. زمانی که او می میرد منتقدین در قبر هم دست از سر او بر نمی دارند. کل نمایش در یک قبر اتفاق می افتد و نمایش بدون نام بردن از این نویسنده در واقع اشاره ای به شخصیت اوریپید دارد.

حسین پور توضیح داد: اپیزودهای دیگر نمایش حاصل انرژی و تلاش 30 نفر است که در طول یک سال و نیم زحمت کشیدند اما متاسفانه تنها یک اپیزود از این نمایش توانست روی صحنه برود. این نمایش پیشکشی به همه دانشجویانی است که هیچ وقت تلاش‌شان دیده نشد.

حسین پور که از هنرجویان آموزشگاه استاد سمندریان نیز بوده است گفت: همه اجراهای این نمایش به استاد حمید سمندریان تقدیم می شود. هدف تئاتری من به عنوان یکی از دانشجویان استاد سمندریان این است که طوری رفتار کنم تا مردم بتوانند پرستیژ این هنرمند را در وجود شاگردانش ببینند. امیدوارم شاگردان استاد سمندریان بتوانند در طول سال‌های آینده شخصیت و منش او را به درستی به مردم معرفی کنند.

مهدی فریضه، محمد صدیقی مهر،علیرضا نیکخواه و مسعود شاکرمی در این نمایش ایفای نقش می کنند. این نمایش تنها شش شب، از اول تا ششم مرداد 91 در دو نوبت 20 و 21 در سالن اصلی مرکز تئاتر مولوی روی صحنه می رود.