سرویس تجسمی هنرآنلاین: 15 هنرمند، نقاش و عکاس بدون داشتن عنوان و استیتمنتی واحد در این رویداد شرکت کرده‌اند و سعی بر این دارند آنچه که در ذهن خویش پرورانده را با مخاطبان خود به اشتراک گذارند. در این نمایشگاه از حضور محتوا و رویکردی واحد برای نمایش آثار سخن گفته نشده و هرکس با کلامی متفاوت از دیگری به ساخت و پرداخت توجه داشته، پرداختی که در آن دیدگاه و سبک هریک متفاوت از دیگر هنرمند بوده است. از فضای رئالیستی تا دغدغه‌های اکسپرسیوی ناب و آنچه در آبستره‌های ذهن هنرمندان جوان نهفته هست.

در واقع کیوریتور این نمایشگاه، نرگس بنی آقا، پایه و اساس جمع‌آوری این مجموع را بر حرفه‌ای بودن هنرمندان در سبک و سیاق شخصی خود قرار داده و با زیرکی و درایت تمام عکس‌ها و نقاشی‌ها را در کنار هم رونمایی کرده است.

نمایشگاهی بدون عنوان ولی با اصالت که بی اصالتی برخی رویدادهای دیگر را زیر سوال می برد. گویی ذهنیتی از پیش تعیین شده در حال اجرا بوده و کیوریتور این مجموعه به آن توجه ویژه‌ای داشته است.

گالری ایده پارسی

از ناگفته‌های موجود در پرتره‌های خیره به رخداد در حال وقوع، تا فضاهای وهم‌انگیز موجود در عکس‌ها و نقاشی‌ها، اشاره مستقیم به زندگی‌های خاکستری و بی روح در جای جای این دنیای پر تلاطم تا استفاده از رنگ‌های تند و تیز که روحی دیگر به فضای نمایشگاه بخشیده است، همه و همه اشاره به رخداد خارج از متنی دارد که حاصل برگزاری این قبیل رویدادها بوده و مخاطب را به کشف و دریافت زیر ساخت‌های وجودی آن دعوت می‌کند. این فراخوان به گونه‌ای پیش می‌رود که گاهی خطوط در آن از جایگاه کلامی ویژه‌ای برخوردار می‌شود و در این رویداد بارها و بارها چشم مخاطب با آن در تبادل خواهد بود.

گالری ایده پارسی

حضور خطوطی سیال، همراه با سطوح بازمانده از ذهن هنرمند، مشغله‌هایی را با خود به همراه دارد. آنچه که پیشتر از این‌ها باید زیر سوال می‌رفت و مخاطب را در گیر خود می‌کرد، برخوردهای هنرمندان و بازی آن‌ها با سطوح است. سطوحی که گاهی فقط در  دو ترکیب سفید و سیاه و خاکستری‌های بینشان خلاصه شده و ناگهان رنگی قرمز این آرامش را برهم می‌زند و جای خود را به دیگر سطوح رنگی پر رمز راز موجود در نمایشگاه می‌دهد. بهره گرفتن از عناصر موجود در آثار عمل باز نگری را به وجود می‌آورد، این امر به مخاطب کمک بسزایی می‌کند برای پرده‌برداری از آنچه که در بطن آثار موجود است.

گالری ایده پارسی

هیچ یک از آثار ذهن مخاطب را در چهارچوبی ملموس گرفتار نمی‌کند. به عبارتی آزادی موجود در آثار و نمایشگاه حس رهایی را القا می‌کند. این رهایی خود اشاره به بی‌مهابا بودن هنرمندان دارد و در آثار آنها تلفیق همزمان و بجا عناصر بصری صحت و درستی این امر را نمایان می‌کند. 

این نمایشگاه از 27 اردیبهشت به مدت یک هفته در گالری ایده پارسی خیابان شریعتی، خیابان کلاهدوز ، نرسیده به سه‌راه نشاط ، کوچه اله‌وردی آذر ، پلاک 28 برپا است.