سرویس تئاتر هنرآنلاین: نمایش "مار بازی" با کارگردانی سعید دشتی از 23 اردیبهشت‌ماه ساعت 20 در سالن استاد سمندریان تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه است و بازیگران آن کامبیز دیرباز و بهاره رهنما هستند.

سعید دشتی در گفت‌وگو با خبرنگار هنرآنلاین درباره موضوع و مضمون نمایش "مار بازی" گفت: این اثر نمایشی به آسیب‌شناسی روابط زناشویی می‌پردازد. این نمایش دو کاراکتر با دو جهان فکری متفاوت دارد. مردی که سنتی است و زنی که تحت تاثیر خوراک فرهنگی اشتباه و نادرست فضای مجازی این روزها اسیر و مقلوب مدرنیته شده است. این دو در نهایت برآن می‌شوند که به روانشناس مراجعه کنند و...

 کارگردان نمایش "دریبل" ضمن بیان اینکه نمایش "مار بازی" در یک فضای کمدی حرف‌هایی جدی دارد و در عین حال که طی نمایش این اثر، تماشاگر می‌خندد اما تلخ می‌اندیشد، درباره سبک و فضای اجرایی این نمایش خاطرنشان کرد: این اثر یک دوئت مونولوگی است که کارگردانی مینی‌مال و ساده‌ای دارد. از آنجا که "مار بازی" نمایشنامه‌ای پیچیده و مملو از دیالوگ دارد باید شیوه کارگردانی ساده‌ای برای آن در نظر گرفته می‌شد تا تماشاگر گمراه نشود، البته شیوه‌ای ساده که در پس آن فکر شده است. در این نمایش از مالتی مدیا نیز استفاده شده است.  

او با اشاره به اینکه تمرینات این نمایش حدود یک ماه و نیم به طول انجامید، درباره طراحی صحنه و موسیقی این نمایش عنوان کرد: صندلی‌ها در صحنه به صورت دو سویه چیده شده است. دو شخصیت نمایش روبروی یکدیگر دیالوگ می‌گویند و دکتر روانشناس را روبروی خود می‌بینند. این دو در عین حال که با یکدیگر حرف می‌زنند انگار در دو جهان مختلف هستند. موسیقی‌های نمایش نیز ساخته شده است و به صورت پلی بک پخش می‌شود.

کارگردان نمایش "بلافیگورا" در پایان صحبت‌هایش یادآور شد: نمایش "مار بازی" درباره بحران هویتی است که این روزها همه اسیر آن شده‌ایم و به نوعی به دلیل خوراک نادرستی که از فضای مجازی به ما داده می‌شود در عین حال که ریشه‌های سنتی داریم، میان سنت و مدرنیته گیر افتاده‌ایم.  

دیگر عوامل این نمایش عبارتند از: تهیه‌کننده: محمد قدس و مژگان بیات، مجری طرح: رها جهانشاهی، مدیر تولید: عسل امین‌نیا، مدیر امور بین‌الملل: مهدی بایراملو، مدیر مارکتینگ: پویا سعیدی‌پور، طراح نور: علی کوزه‌گر، طراح گرافیک: کارنگ طیاری ، طراح صحنه و لباس: علی رضا حسینی، طراح گریم: نسرین آجرلو، آهنگساز: مهرنام رستگاری، دستیار کارگردان: مسعود براهیمی، گروه کارگردانی: امین نظریانی و نگین کاسه چی، منشی صحنه: هدی کاویانی نصب، مدیر صحنه: حامد رشید زاده، طراح و ساخت تیزر: پوریا تک آور، عکاس: میلاد بهشتی، دوخت لباس: تکتم بانو، دستیار طراح نور: امیر حسین سیر و هدی حسینی، دستیار طراح صحنه: علی مرادی نور، مشاور رسانه‌ای و مدیر روابط عمومی: سارا حدادی  (you studio) و مدیر رسانه جمعی: پروانه نوروزی.

علاقمندان به منظور تهیه بلیت این نمایش می‌توانند به سایت تیوال مراجعه کنند.