رحیم شهریاری در گفتگو با خبرنگار موسیقی هنرآنلاین از برگزاری تور آمریکا و کانادای ارکستر خود خبر داد و گفت: از آنجایی که در نیمه اول شهریور ماه در تبریز کنسرت خواهم داشت، تور آمریکا و کانادای خود را اوایل مهرماه در شهرهای مختلف این کشورها برگزار خواهم کرد.

وی تاکید کرد: قبل از اجرای تور خود در روزهای دوم و سوم شهریور ماه در شهر اردبیل روی سن می‌روم و در تاریخ 8،9و 10 این ماه نیز در شهر تبریز اجرای برنامه خواهم داشت. همچنین در صورت امکان نیز قبل از برگزاری تور چهار اجرا در اریکه یا برج میلاد خواهم داشت ولی ترجیح خودم در اریکه ایرانیان است؛ چرا که مخاطبانم این سالن را دوست دارند و به احترام آنها سعی می‌‎کنم در این سالن به برگزاری کنسرت اقدام کنم.

وی افزود: همزمان با برگزاری کنسرت مهرماه خود آلبوم جدیدم را نیز رونمایی می‌کنم. در تولید این آلبوم دوشاعر از تریکه و دو شاعر آذری زبان از باکو ترانه سرایی کرده‌اند.همچنین اشعاری از "استاد محمود دست پیش "نیز در این آلبوم وجود دارد.

شهریاری در ادامه خاطر نشان کرد: این 10 قطعه همگی رنگ و بوی موسیقی فولکلور آذری دارند. از این 10 قطعه دو فولکلور هستدکه تنظیم‌هایی جدید دارند و 4 قطعه نیز توسط آهنگسازان آذری ساخته شده است. چهار قطعه را نیز خودم ساخته‌ام و فعلا منتظر دریافت مجوز از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هستم.

سرپرست گروه آراز در پایان گفت: چهاردهمین آلبوم من هنوز عنوان مشخصی ندارد و در سه کشور ترکیه، آذربایجان و ایران ضبط شده است و نوازندگانی همچون امان‌الله عبدالله اف با ساز بالابان و مطلب حسن اف با ساز ویلن از کشور آذربایجان در کنار نوازندگان ایرانی من را همراهی کرده‌اند.

پایان پیام/43