به گزارش هنرآنلاین، کنسرت تئاتر پرسر و صدای این روزهای سالن اسپیناس پالاس، مورد توجه بسیاری از علاقمندان به هنر قرار گرفته و رقابت نزدیک بین موسیقی و نمایش در این تئاتر و اجرای قطعات مختلف گروهی و فردی باعث شده جذابیت های این اثر بیشترو بیشتر شود. 

ارکستر خصوصی "ایستگاه" به سرپرستی مهدی نوروزی با حضور بیش از 30 نوازنده به صورت زنده موسیقیِ این نمایش را با می نوازد و در بخش های مختلف این تئاتر شاهد رقابت نزدیک نمایش و موسیقی هستیم. 

همانطور که از اسم این اثر برمی‌آید، با نمایشی مواجه ایم که قرار است همان داستان انیمیشن عروس مردگان، ساخته تیم برتون در سال ۲۰۰۵ را بار دیگر به تصویر بکشد. انیمیشن مذکور در زمان اکران خود به موفقیت‌های زیادی دست پیدا کرد و با اینکه دستش از جایزه مهمی چون اسکار بازماند و قافله را به انیمیشن والاس و گرومیت باخت، اما توانست جوایز سینمایی دیگری را درو کند. نمایش عروس مردگان داستان مردی به نام ویکتور بود که قصد ازدواج با دختری به نام ویکتوریا را داشت و اشتباهی در حین تمرین مراسم خواستگاری، از یک دختر در عالم مردگان خواستگاری کرد و آن دو به عقد یکدیگر در آمدند!

در بخش های مختلف این نمایش شاهد اجرای موسیقی و خواندن قطعاتی هستیم که در تلاش است وفاداری به داستان اصلی انیمیشن را حفظ کند و در عینِ حال خلاقیت های کلامی و محتوایی نیز مزید بر علت شده تا جذابیت های این نمایش چندین و چند برابر شود. 

بازی درخشان امیر جعفری و شقایق دهقان، اجرای پرقدرت ارکستر ایستگاه، تلاش برای وفادار ماندن اصل به انیمیشن، (از گریم و چهره‌پردازی بازیگران گرفته تا نوع طراحی لباس و صحنه) همه و همه باعث شده که "عروس مردگان"، که خالقانش معتقدند "بزرگترین نمایش فانتزی- موزیکال تاریخ کشور" است، جزو پرسر و صدا ترین نمایش های این روزهای در حال اکران باشد. 

پس از حواشی یکی دو روز نخست و اخبار ضدو نقیض در حاشیه بسته شدن سایت بلیت فروشی این برنامه به دستور انجمن نظارت و ارزشیابی هنرهای نمایشی، صفحه اینستاگرام این نمایش از ادامه اجرای این تئاتر در روزهای (26 و 27 اردیبهشت ماه) خبر داد و گفته می شود مشکلات این نمایش با همکاری نهادهای نظارتی حل شده است. 

میلاد کی‌مرام، نازنین بیاتی، شقایق دهقان، مهران احمدی، امیر جعفری و نیکی کریمی بازیگران این نمایش موزیکال هستند.