سرویس تجسمی هنرآنلاین: نخستین جشنواره ملی هنرهای دیجیتال توسط دانشگاه هنر با حمایت وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و وزارت کشور برگزار می‌شود. در این رویداد همه هنرمندان، نقاشان دیجیتال، طراحان گرافیک، سینماگران، عکاسان، انیماتورها، هنرمندان تئاتر، موسیقیدانان، طراحان بازی‌های رایانه‌ای، طراحان وب‌سایت و اپلیکیشن، فعالان عرصه ویدئومپینگ، واقعیت مجازی، سینمای تعاملی، جلوه‌های ویژه و کلیه هنرمندانی که در خلق آثار دیجیتال فعالیت دارند، می‌توانند آثار خود را در معرض داوری قرار دهند.

دبیری این جشنواره را دکتر سیدحسن سلطانی رئیس دانشگاه هنر بر عهده دارد و جمال رحمتی، بهنام کامرانی، بیژن اربابی، رضا مهدی‌زاده، مریم کهوند، پیام فروتن، کامبیز موسوی اقدم، رضا خدادادی، بهنود برمایه‌ور، محمدرضا مریدی و... اعضای ستاد جشنواره هستند.

این جشنواره با هدف تولید محصولات ناب هنری مبتی بر تکنولوژی و فناوری، شناسایی استعدادهای خلاق فعال در عرصه دیجیتال، بسترسازی و هدایت طرح‌ها و ایده‌های خلاق و راهگشای هنر و فرهنگ، ایجاد ارتباط علمی میان هنر و صنعت، همچنین دانشگاه‌های هنری و دانشگاه‌های صنعتی و تهیه بانک اطلاعاتی از فعالان عرصه هنر و دیجیتال برگزار می‌شود.

این رویداد در سه بخش آزاد، آسیب‌های اجتماعی و پژوهشی برگزار می‌شود. در  بخش آسیب‌های اجتماعی، خلق رسانه‌های کارآمد جهت شناسایی و معرفی آسیب‌های اجتماعی، ایجاد ارتباط بین هنرمندان و نهادهای مسئول،  بهره جستن از زبان و بیان توانای هنر در حل معضلات و آسیب‌های جامعه، مورد توجه است.

علاقه‌مندان تا اول خرداد فرصت دارند تا برای ثبت نام و ارسال آثار به سایت www.digitalartfestival.ir ‌مراجعه کنند. اکران و نمایش آثار نیمه دوم خرداد ۱۳۹۸ برگزار می‌شود.