محمد زوار‌بی‌ریا درباره اجرای نمایش"انسانم آرزوست" به خبرنگار تئاتر هنرآنلاین گفت: این نمایش برگزیده تئاتر رضوی است که به نویسندگی سید علی موسویان در خانه نمایش شماره ۲ بروی صحنه می‌رود.

بی‌ریا با اشاره به مذهبی بودن موضوع نمایش گفت: نمایش داستان جوانی به نام حشمت که دارای معلولیت ذهنی است را روایت می‌کند که آرزوی رفتن به مشهد را دارد اما به اشتباه سر از مسیری به سوی کربلا در می آورد.

وی شروع فعالیت تئاتری خود را با آثار مذهبی دانست و در این باره عنوان کرد: این مسئله که ما آثاری با موضوع مذهبی را روی صحنه می‌بریم اجبار کاری نیست بلکه اعتقادی است و گروه ما بااعتقادات مذهبی به این موضوع پرداخته است.

کارگردان نمایش "آدمکش" تصریح کرد: نمایش "انسانم آرزوست" در بجنورد به اجرا در آمد که با استقبال بی‌نظیری روبرو شد، این نمایش رئالیستی کار شده است و طراحی صحنه خاصی دارد، صحنه نمایش یک دست نیست و از فضای خاک و خاکریز استفاده کردیم که دارای چند بعد است و به کمک نور فضاها از هم جدا می‌شود.

وی همچنین در رابطه با موسیقی نمایش گفت: موسیقی نمایش اثر بهنام رحیمی است که این موسیقی نسبت به فضای صمیمی اثر ساخته شده است و در این بخش نیز تندیس بهترین موسیقی نمایش را در جشنواره تئاتر رضوی دریافت کرد.

زوار‌بی‌ریا عنوان کرد: این نمایش اثری است که از دل بر آمده و با فضای صمیمی که در اثر وجود دارد سعی به نزدیکی و ارتباط با تماشاگر دارد.

نمایش "انسانم آرزوست" به کارگردانی محمد زوار ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌بی‌ریا موفق به دریافت تندیس بهترین طراحی صحنه، نمایشنامه، موسیقی، کارگردانی، بازیگری مرد در جشنواره تئاتر رضوی گذشته شده است و از 12 مرداد در خانه نمایش شماره 2 بروی صحنه می‌رود.

انتهای پیام/۵۴/۵۳