سرویس مد و لباس هنرآنلاین: بیست و هفتمین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از تاریخ 22 اردیبهشت تا سوم خرداد برگزار می‌شود و همچون سال‌های گذشته، بخش عفاف و حجاب نمایشگاه در ذیل این رویداد مشغول به ارائه آثار این حوزه به علاقه‌مندان و مراجعه‌کنندگان است.

در این دوره، بالغ‌بر 150 غرفه در بالکن مصلای امام خمینی(ره) جانمایی شده‌اند که از این میان، 18 غرفه به فروش پارچه و سایر غرفه‌ها به‌منظور فروش ملزومات حجاب و چادر حضور به هم رسانده‌اند.

علاوه بر این غرفه‌های بخش فروش شامل بخش ناشران، محصولات فرهنگی، عفاف و حجاب و محصولات دیجیتال هستند. 

امسال برخلاف ادوار گذشته، تصدی‌گری بخش عفاف و حجاب نمایشگاه قرآن کریم بر عهده معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است درحالی‌که سال‌های قبل مجری این رویداد، بنیاد ملی مد و لباس و کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور بود.

طی روزهای پیش رو، برنامه‌های همچون دوخت رایگان چادر و اجرای طرح نذر حجاب از دیگر بخش‌های بخش عفاف و حجاب بیست و هفتمین دوره نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم خواهد بود.

photo_2019-05-14_15-39-15

در این دوره از نمایشگاه قرآن برنامه‌ریزی‌هایی در خصوص موضوع عفاف و حجاب رخ‌داده است و محمدتقی حق‌بین، مدیر بخش فروش محصولات فرهنگی بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم است.

حق‌بین تأکید کرده است که ویژگی مهم دیگر این بخش از نمایشگاه، چیدمان و انتخاب مکانی غرفه‌ها بر اساس حروف الفباست که برای نخستین‌بار انجام می‌شود و برای فروشندگان این بخش به عدالت نزدیک‌تر است.

مدیر بخش فروش محصولات فرهنگی بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم گفت: با توجه به اینکه غرفه‌داران را بر اساس داشتن مجوز انتخاب کرده‌ایم، ۹۵ درصد افرادی که در نمایشگاه حضور دارند دارای مجوز مربوطه از سوی معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هستند.