سرویس سینمایی هنرآنلاین: بهمن کامیار تهیه کننده فیلم "به عقب برنمی‌گردیم" به کارگردانی پویا نبی درباره زمان تولید این فیلم سینمایی به خبرنگار هنرآنلاین گفت: در حال حاضر پیش‌تولید فیلم را به شکل جدی آغاز کرده‌ایم و از اوایل تیر فیلم را کلید می‌زنیم و وارد فاز تولید می‌شویم تا بتوانیم پاییز در زمانی مناسب فیلم را اکران کنیم.

وی ادامه داد: موضوع فیلم کمدی است اما نه از جنس کمدی‌هایی که امروز در سینما شاهد آن هستیم. یک کمدی موقعیت است که آریان گل‌صورت و پویا نبی به صورت مشترک آن را نوشته‌اند. من روی ساخت فیلم کمدی حساس هستم و خیلی قائل به کار کردن در این ژانر نبودم، اما این فیلم از آن دست کمدی‌های شریفی است که بر مبنای موقعیت پیش می‌رود و به دور از کلیشه‌های امروز است که به زور مردم را می‌خندانند.  امیدوارم نتیجه کار آبرومن باشد و همه اقشار عام و خاص را راضی نگه دارد.

کارگردان"در وجه حامل" همچنین درباره انتخاب بازیگران کمدی گیشه پسند و بهره گرفتن از آن‌ها در این فیلم اظهار کرد: نه الزاما اما در تلاشیم بازیگرانی را انتخاب کنیم که مردم خاطرات خوبی با آن‌ها دارند و در ژانر کمدی و حتی سایر ژانرها شناخته‌شده هستند. بازیگرانی را انتخاب می‌کنیم که اقبال عمومی نسبت به آن‌ها وجود دارد. امیدوارم فیلم ساخته شود و مورد توجه و اقبال مخاطب واقع گردد.

کامیار در خاتمه درباره درجه بندی سنی فیلم عنوان کرد: بعید می‌دانم فیلم ما مشمول درجه بندی سنی شود چرا که همانطور که گفتم از کلیشه‌های موجود به دور هستیم. شوخی‌های جنسی و کلامی در این فیلم دیده نمی‌شود و به همین دلیل برای عموم مخاطبین قابل نمایش است، اما اگر این اتفاق نیز بیفتد به آن احترام گذاشته و می‌پذیریم.