به گزارش هنرآنلاین، برنامه‌ این هفته کانون فیلم "سینماحقیقت" مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی به نمایش و نقد فیلم مستند "جای خالی دوست" ساخته محمدعلی طالبی اختصاص یافته است.

این فیلم مستند 77 دقیقه‌ای که برنده جایزه بهترین فیلم آسیایی جشنواره بین‌المللی فیلم فجر شده، از ساعت 17:30 دوشنبه 23 اردیبهشت در سالن سینماحقیقت این "مرکز" به نمایش عمومی درآمده و سپس با حضور دکتر ارسیا تقوا (روانپزشک و منتقد سینما)، ناصر صفاریان (مسئول نمایش و نشست فیلم‌ها) و ریحانه عابدنیا (روانشناس و منتقد سینما) مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

محمدعلی طالبی به دلیل سفر به خارج از کشور، در این نشست حضور ندارد.

مستند "جای خالی دوست" داستان عسل و نیلوفر دو دختر نوجوان اصفهانی است که شاد و سرخوش یک ویدیوی 3 دقیقه‌ای در موبایل خود ضبط می‌کنند و چند دقیقه بعد خود را از بالای یک پل هوایی که 28 متر ارتفاع دارد، به پایین پرت می‌کنند!

عوامل تولید این مستند عبارتند از: کارگردان و تهیه‌کننده: محمدعلی طالبی، فیلمبردار: ایمان صالحی، صدابردار: علی کاظمی‌نژاد، صداگذار: بهروز شهامت، تدوینگر: زهره صباغیان، مدیر تولید و مجری طرح: لعیا پالیزبان، محصول: مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی.

عموم علاقمندان جهت تماشای این فیلم مستند و شرکت در جلسه نقد و بررسی آن می‌توانند از ساعت 17:30 عصر دوشنبه (23 اردیبهشت) به کانون فیلم "سینماحقیقت" واقع در خیابان سهروردی شمالی، میدان شهید قندی، شماره 15، مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی مراجعه نمایند. شرکت در این برنامه برای عموم آزاد است.