به گزارش هنرآنلاین، برنامه "یک روز خط خطی" با رویکرد طنز و پرداختن به مختلف اجتماعی و فردی با مخاطبان همراه می‌شود.

این برنامه روز جمعه ۲۰ اردیبهشت به موضوع "تغییر در زندگی" می‌پردازد. در این برنامه گفته می‌شود انسان‌ها در زندگی نیاز به تغییر دارند اما بعضی از افراد در مقابل ایجاد تغییر مقاومت می‌کنند و نمی‌خواهند که تغییری در زندگی‌شان ایجاد شود. در نتیجه باید بدانند که افراد بسیاری در زندگی خود دست به تغییر زده‌اند و به انسان‌های موفقی تبدیل شده‌اند.برنامه طنز " یک روز خط خطی " به تهیه کنندگی رضا عزتی و با اجرای یزدان فتوحی روزهای پنجشنبه و جمعه ساعت ۱۳:۳۰ روی موج اف ام ردیف ۱۰۵,۵ مگاهرتز از رادیو صبا پخش می‌شود.

پای صحبت دوبلور و مجری صدا و سیما در رادیو صبا

در برنامه "سکانس صدا" با "علی منصوری راد" دوبلور و مجری پیشکسوت برنامه‎های ورزشی گفت وگو می‌شود.برنامه "سکانس صدا" روز پنجشنبه ۱۹ اردیبهشت با علی منصوری راد گفت‌وگویی صمیمی انجام می‌دهد."علی منصوری‌راد" فعالیت خود را با واحد دوبلاژ شروع کرده و چهره‌ آشنایی در اجرا و گویندگی برنامه‌های ورزشی است. وی علاوه بر رشته تخصصی گویندگی و دوبله، گزارش ورزشی سوارکاری که رشته ورزشی اش نیز هست را دنبال می‌کند.برنامه "سکانس صدا" با رویکرد معرفی چهره‌های هنر دوبله ایران، روزهای پنجشنبه ساعت ۹ صبح روی موج اف ام ردیف ۱۰۵,۵ مگاهرتز از رادیو صبا پخش می‌شود.در این برنامه ساناز باقری تهیه کننده، شیرین روستایی نویسنده و علیرضا تابان مجری، مخاطبان را همراهی می‌کنند.

 بازخوانی داستان هانسل و گرتل در "زیرگذر طنز"

در برنامه "زیر گذر طنز" رادیو صبا ماجرای یک برادر و خواهر کوچک به نام‌های هانسل و گرتل روایت می‌شود. برنامه "زیر گذر طنز" روز شنبه 21 اردیبهشت داستانی به نام "هانسل و گرتل" را به صورت نمایش بازخوانی می‌کند.این داستان را برادران گریم ثبت کرده‌اند و ماجرای یک برادر و خواهر کوچک به نام‌های هانسل و گرتل را روایت می‌کند که پس از رها شدن در جنگل به خانه‌ای که از کیک و آب‌نبات ساخته شده می‌رسند و توسط جادوگر آدمخوار صاحب آن خانه زندانی می‌شوند.برنامه "زیر گذر طنز" به تهیه کنندگی مهدی خانی پور و نویسندگی ریحانه یزدان دوست روی موج اف ام ردیف 105,5 مگاهرتز از رادیو صبا پخش می‌شود. این برنامه هر شب ساعت 20:45 روی آنتن می‌رود.

توصیه‎های رادیو صبا برای "غلبه بر حسادت"

ویژه برنامه "عصر رمضان" با موضوع "حسادت" سعی دارد لحظه‌های شاد و مفیدی را برای مخاطبان رادیو صبا فراهم کند. ویژه "عصر رمضان" با پرداختن به موضوعات اخلاقی و اجتماعی متناسب با حال و هوای ماه مبارک رمضان مخاطبان را همراهی می‌کند. این برنامه روز شنبه 21 اردیبهشت به موضوع "حسادت و آفت‌های آن برای افراد" می‌پردازد. عصر اجتماعی، عصر فرهنگی، عصر اقتصادی، عصر سیاسی و چند بخش شاد و متنوع دیگر آیتم‌های این برنامه را تشکیل می‌دهند. ویژه برنامه "عصر رمضان" شنبه تا چهارشنبه به تهیه کنندگی سجاد کلبادی‌نژاد و نویسندگی معصومه پاکروان از ساعت 17:30 تا 19:00 به صورت زنده روی موج اف ام ردیف 105,5 مگاهرتز از رادیو صبا پخش می‌شود. اجرای این برنامه بر عهده امیرزنده دلان، نازنین مهیمنی و آسیه گرجی است.