سرویس سینمایی هنرآنلاین: رامین ناصرنصیر بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در ایام نوروز با سریال" شش قهرمان و نصفی" به کارگردانی حسین قناعت از شبکه پنج سیما مهمان خانه‌ها بود.

او در گفت‌وگو با خبرنگار هنرآنلاین درباره فعالیت‌های جدید خود بیان کرد: سریال "حکایت‌های کمال" را آماده پخش دارم که در آن نقش یک دکتر هندی را بازی کرده‌ام. در یکی از اپیزودهای سریال "محکومین" به کارگردانی سید جمال سید حاتمی هم بازی کردم که هنوز پخش نشده است.

ناصرنصیر ادامه داد: در حال حاضر تنها برنامه‌ای که روی آنتن تلویزیون دارم، برنامه "سلامت شو" در شبکه سلامت است که یک کار عروسکی نمایشی است. فیلم سینمایی "توپولی" به کارگردانی حسین قناعت را نیز آماده اکران دارم و یک تله‌فیلم نیز به نام "همه همسران دوست‌داشتنی من" کار کردم که برای شبکه نمایش خانگی تولید شده است.

این بازیگر در پاسخ به این سؤال که حضور در شبکه سلامت و تجربه حضور در چنین برنامه‌ای تا چه اندازه مؤثر بوده است، اظهار کرد: شبکه سلامت شبکه تخصصی است و مخاطب خاص خود را دارد، هرچند به اندازه شبکه‌های دیگر بیننده ندارد. هدف تولیدکنندگان برنامه این است که مباحث در فرمت نمایشی مطرح شود و سرگرم‌کننده هم باشد و بتواند با طیف گسترده‌ای از مخاطبان ارتباط برقرار کند. خودم احساس می‌کردم برنامه خیلی مخاطب نخواهد داشت اما بازخوردهای خوبی دریافت کردیم و از این بابت خوشحالم. ضمن این که این پیام‌ها وقتی مستقیم است، تأثیر کمتری بر مخاطب دارد و خیلی زود نیز فراموش می‌شوند، اما در قالب آثار نمایشی تأثیرگذاری این آثار بیشتر شده و در ناخودآگاه مخاطب رسوخ می‌کند.

وی درباره حضور در صحنه نمایش نیز گفت: در حال مذاکره هستم، اما هنوز چیزی مشخص نیست.

ناصرنصیر در خاتمه درباره آثار انتشار شده‌اش عنوان کرد: چند کار آماده انتشار دارم و یک کتاب هم در دست ترجمه دارم.