سرویس تئاتر هنرآنلاین: نمایش "حکم" نوشته مسعود ترابی و سعید سالمی و کار مسعود ترابی از 11 اردیبهشت‌ماه ساعت 21:15 در سالن شمار سه پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه است و بازیگران این نمایش کاوه آهنگر، روژینا ابراهیمی، حسن اسدی، ترلان پروانه، سعید سالمی، نیما سلمانی‌فر، بهنام شرفی، محمد هادی عطایی، مونا فائزپور، آذین فهیمی، حامد مقدم، حسین میلانی و  طاها بهروزپور هستند.

مسعود ترابی در گفت‌وگو با خبرنگار هنرآنلاین درباره روند شکل‌گیری نمایش "حکم" گفت: طرح نمایشنامه از خودم است و این اثر کاملاً تحت نظارت من با نویسندگی مشترک سعید سالمی که یکی از بازیگران نمایش نیز هست، به مرحله نهایی رسید.

کارگردان  نمایش "ال کلاسیکو" درباره موضوع و مضمون نمایش "حکم" خاطرنشان کرد: تعدادی دانشجوی جوان تئاتر به دنبال تهیه‌کننده برای تولید نمایشی هستند. آن‌ها در منزل تهیه‌کننده‌ای به منظور عقد قرارداد و انتخاب بازیگر به دور هم جمع می‌شوند. این جلسه کاری به فضای مهمانی تبدیل شده و وارد بازی می‌شوند که مسیر این مهمانی تغییر می‌یابد...

او درباره سبک و فضای اجرایی نمایش عنوان کرد: فضای نمایش کاملاً رئالیته است و سعی شده از فضای تئاتری و نمایش جدا شویم تا تماشاگر احساس کند در مهمانی حضور دارد نه در سالن نمایش.

ترابی همچنین افزود: طراحی صحنه، نور و صدا نیز به سمت رئالیته است و هیچ یک اگزجره نیست و از المان‌های تئاتری در این اثر استفاده نشده است. فضای صحنه خانه لوکس تهیه‌کننده است. موسیقی نمایش نیز به صورت زنده توسط یکی از بازیگران نمایش با استفاده از ساز گیتار نواخته می‌شود.

این نویسنده و کارگردان تئاتر با اشاره به اینکه تمرینات این نمایش به صورت فشرده و به مدت یک ماه به طول انجامید، یادآور شد: در درجه نخست از مهدی کمال‌پور تهیه‌کننده و سیدامیرحسین منجم‌زاده جانشین تهیه‌کننده بسیار سپاسگزارم که به منظور تولید و اجرای این نمایش زحمات بسیاری کشیدند و پیشتیبانی همه جانبه‌ای از این اثر کردند. بازیگران نمایش "حکم" همگی بسیار همراه بودند و بدون مشکل و حاشیه‌ای این نمایش به مرحله اجرا رسید.

 دیگر عوامل این اثر نمایشی عبارتند از: تهیه‌کننده: مهدی کمال‌پور، جانشین تهیه: سیدامیر حسین منجم‌زاده، مدیر تولید: محمدرضا کمال‌پور، گروه کارگردانی: مونا رضایی، سمیرا پیریایی و علی فرزانه پور، طراح صحنه: علیرضا نوروزی، طراح لباس: باران سیبی، طراح نور: امیرحسین سیر، طراح گریم: بهار برازمند، طراح گرافیک و ساخت تیزر: بهرام رامه، مشاور رسانه، تبلیغات و طراح کمپین‌های تبلیغاتی: سارا حدادی (youstudio)، منشی صحنه: فریبا موسوی، دستیار لباس: الهام سلامت، مدیر صحنه: شهاب درفشدار، دستیاران صحنه: علیرضا فاضلی فر، علی باقری و حفیظ جمشیدی، مجری گریم: پریسا خسروی و علی اسکندری، عکس: سیاوش دیلمقانی و سید امیرحسین سیداسماعیل.

علاقمندان به منظور تهیه این نمایش می‌توانند به سایت تیکت مراجعه کنند.