به گزارش هنرآنلاین، نسخه نایاب دوبله نخست فیلم "مردی برای تمام فصول"، چهارشنبه 18 اردیبهشت‌ماه در سالن اصلی فرهنگسرای ارسباران نمایش داده شده و پس از آن نقد و بررسی می‌شود.

در دهمین اکران از برنامه "فیلم بزرگ روی پرده بزرگ" سایت کافه سینما و فرهنگسرای ارسباران، نسخه‌ای از دوبله اول این فیلم به کارگردانی فرد زینه‌من روی پرده می‌رود. تا به حال این دوبله با صداپیشگی مرحوم محمود نوربخش و مرحوم ایرج ناظریان در دسترس نبوده و همواره نسخه دوبله دوم فیلم به نمایش درآمده است، اما حالا پس از نیم‌قرن، این فرصت برای علاقه‌مندان سینما فراهم آمده تا برای نخستین بار، تماشای این فیلم را روی پرده بزرگ و با دوبله نایاب اولیه، تجربه کنند.

"مردی برای تمام فصول" از مشهورترین آثار فرد زینه‌من، کارگردان بزرگ سینما به‌حساب می‌آید و برنده شش جایزه اسکار، از جمله اسکار بهترین فیلم شده است. فیلم بر اساس نمایشنامه معروف رابرت بولت ساخته شده، و پل اسکافیلد، رابرت شاو، سوزانا یورک، اورسن ولز و... در آن نقش‌آفرینی کرده‌اند.

جلسه نقد و بررسی فیلم نیز با حضور امیر قادری پس از اکران آن برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان برای حضور در این نشست می‌توانند ساعت 19 به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی بالاتر از پل سیدخندان، خیابان جلفا مراجعه و یا با شماره‌های 20- 22872818 تماس بگیرند.همچنین برای رزرو بلیت نیز می‌توانند به سایت تیوال مراجعه کنند.