به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی کانون ملی منتقدان تئاتر ایران، مجمع عمومی سالانه کانون به همراه انتخابات به منظور تعیین اعضای جدید هیات مدیره و بازرسان، روز شنبه سی و یکم تیرماه جاری از ساعت 18 در محل سالن کنفرانس مجموعه تئاتر شهر برگزار می شود.
روابط عمومی کانون در همین زمینه اعلام کرد: حضور تمامی اعضا در این مجمع الزامی بوده و اعضایی که قادر به حضور در جلسه یاد شده نیستند می توانند با ارائه وکالت کتبی به یکی دیگر از اعضاء در مجمع شرکت کنند. ضمن اینکه هر عضو می تواند فقط وکالت یک عضو دیگر را بر عهده گیرد.
این گزارش حاکی است، رضا آشفته، بهرام تشکر، مسعود توکلی، بهزاد صدیقی، علیرضا غفاری، حمید کاکاسلطانی، سعید محبی، مصطفی محمودی و مهدی نصیری برای حضور در هیات مدیره اعلام آمادگی کرده اند که از این جمع، پنج نفر به عنوان عضو اصلی و دو نفر به عنوان عضو علی‌البدل با رای اعضاء به هیات مدیره کانون راه خواهند یافت. ضمن اینکه از بین مریم جعفری حصارلو و محسن فاضلی نیز یک نفر به عنوان بازرس اصلی و یکنفر به عنوان بازرس علی البدل کانون برگزیده می شوند.
اضافه می شود، دوره دوساله فعالیت هیات مدیره فعلی کانون متشکل از: نصراله قادری، مصطفی محمودی، کتایون حسین زاده، بهزاد صدیقی و مهدی نصیری به همراه سید علی تدین صدوقی (بازرس) در روز شنبه سی و یکم تیرماه جاری خاتمه می یابد.

انتهای پیام/52/53