به گزارش هنرآنلاین به نقل از خبرگزاری فرانس 24؛ کودکی 9 ساله با نام " کرون ویلیامسون نقاشی هایی را خلق می کند که تعجب جهانیان را برانگیخته است.
کارشناسان نقاشی کشور فرانسه معتقدند که این پسر کوچک همانند نقاش امپرسیونیسم فرانسوی "کلود مونه" نقاشی می کند و به او لقب "مونه کوچک" با نام لاتین " mini-Monet " داده اند. ویلیامسون نقاشی های زیبایی را روی پارچه هایی با ابعاد بزرگ خلق می کند.
گفتنی است ، از این پسر با عنوان نقاشی میلیونر نیز یاد می شود.
خبرگزاری فرانس 24 ، با این تیتر به این خبر پرداخته است:
Petit garçon, 9 ans, un «mini-Monet» bientôt millionnaire
پسر کوچک ، 9 ساله ، مونه ای کوچک است که به زودی میلیونر می شود.
ویلیامسون نقاش کوچکی با آینده ای درخشان است که در شهر نورفولک در شرق بریتانیا متولد شده و در همین شهر به همراه خانواده اش زندگی می کند.
مادر "مونه- کوچک" می گوید:" پسرم همانند تمام کودکان از چهار یا پنج سالگی نقاشی کشیدن را آغاز کرد اما بعد از مدتی صفحات بزرگتری را برای نقاشی از ما خواست و با گذشت هر سال ، وسایلی که برای نقاشی هایش می خواست گسترده شد"
وی در ادامه گفت:"موضوعی که باعث تعجب من و پدرش شد این بود که پسرمان به جای اینکه همانند سایر کودکان ، نقاشی هایش را با کشیدن خانه یا حیوانات آغاز کند."
"پسرمان نقاشی هایش را با مناظر طبیعی و محیط اطراف منزلمان آغاز کرد و متوجه شدیم که پسرمان به نقاشی علاقه خاصی دارد و او را تشویق کردیم تا به کارهایش ادامه بدهد و امروز شاهد رشد و شکوفایی او هستیم."
"اکنون درآمدی که پسرم از نقاشی هایش دارد بیش از پسرش است و نقاشی هایی که او خلق می کند به قیمت های گزافی به فروش می رود."
پایان پیام / 91 / ندا فراهانی