سرویس تئاتر هنرآنلاین: نمایش "ادامه دارد..." نوشته مهدیه حسینی و کار فرهاد خوشه از 18 اردیبهشت‌ماه ساعت 21 در سالن استاد انتظامی خانه هنرمندان روی صحنه می‌رود و بازیگران این اثر نمایشی میلاد اکبرنژاد، مهتا پناهی و رازگل معتمدی هستند.

فرهاد خوشه در گفت‌وگو با خبرنگار هنرآنلاین درباره موضوع و مضمون نمایش "ادامه دارد..." گفت: این اثر درباره زن و شوهری است که از یکدیگر جدا شده‌اند و در خانه‌ای کنار هم قرار می‌گیرند و روایتگر رابطه‌ای می‌شوند که به مرور طی نمایش روشن خواهد شد.  

او در ادامه اضافه کرد: نمایش "ادامه دارد..." موضوع روز اجتماع است که آدم‌های بسیاری درگیر تم آن هستند. به نظرم هر انسانی چنین آدم‌هایی را با اینگونه مسائل که در این اثر می‌گذرد را در اطرافش می‌شناسد. این اثر نمایشی مضمونی به روز دارد که پیش از آن کار نشده است.

کارگردان نمایش "قوی‌تر" با بیان اینکه تمرینات نمایش "ادامه دارد" حدود شش ماه به طول انجامید، درباره سبک و فضای اجرایی این اثر خاطرنشان کرد: فضای اجرایی این اثر نمایشی، کاملاٌ رئال است و در طی اجرا سعی شده است تا حس بویایی و چشایی مخاطب را دخیل کنیم.

او همچنین افزود: طراحی صحنه این نمایش که توسط خانم لیلا طاهرپسند انجام شده است به پیروی از فضای اجرایی، رئال است. موسیقی نمایش نیز انتخابی است و به صورت پلی‌بک پخش می‌شود.

خوشه درباره حضور میلاد اکبرنژاد به عنوان بازیگر در این نمایش یادآور شد: او که نمایشنامه‌نویس و کارگردان است، پس از بیست سال، نخستین بار است که در نمایشی به عنوان بازیگر حضور دارد. البته پیشنهاد بازی در نمایش را به سختی و پس از پیگیری‌های بسیار پذیرفت.

او اضافه کرد: یکی از دلایلی که اکبرنژاد به منظور بازی در این نمایش انتخاب شد، این است که من، او را برای ایفای نقش شخصیت اصلی این نمایش بسیار مناسب دیدم و دوم اینکه با توجه به سابقه نویسندگی و کارگردانی که دارد، در شکل‌گیری این اثر کمک‌های بسیاری به ما کرد.

فرهاد خوشه در پایان صحبت‌هایش تصریح کرد: بسیار علاقمندم که مخاطبان تئاتر به تماشای این نمایش بنشینند چرا که موضوع این اثر که طلاق است، جامعه را بسیار درگیر خود کرده و متاسفانه روز به روز بیشتر دیده می‌شود.  

دیگر عوامل نمایش "ادامه دارد" عبارتند از: مجری طرح: حسن جودکی، طراح صحنه و لباس: لیلا طاهرپسند، طراح نور: شاهین رحمانعلی، دکوراتور: حسین طاهربخش، طراح نور: شاهین رحمانعلیه، مشاور رسانه: مریم رودبارانی، امور بین‌الملل: سحر ابراهیمی، عکاس و ساخت تیزر: مسعود انعامی، طراحی پوستر و بروشور: حمید شیرزاد، دستیار کارگردان: میثم فرهومند، منشی صحنه: سحر طباطبایی و مدیر صحنه: حمید باباخانی.

علاقمندان می‌توانند بلیت این نمایش را از سایت تیوال تهیه کنند.