به گزارش هنرآنلاین، دومین "کنفرانس ملی مدیریت کیفیت در چاپ" امروز در پنجمین و آخرین روز خود از ساعت 14 تا 19 پنل‌های "چاپ و نشر" و "چاپ و کنترل کیفیت 2" را برگزار می‌کند.

پنل "چاپ و نشر" در این روز و در سرای اهل قلم با حضور مهندس مسعود گودرزی، پوپک فرزانه پور، محمود پیشعلی، کامبیز خالقی زاده، امین حبیبی، مهدی رحیمی یگانه، مهندس مهرداد گلستانیان و علی ظریف برگزار خواهد شد."جایگاه نشر در توسعه صنعت چاپ" موضوع اصلی این پنل خواهد بود.

"آشنایی با روند و مشکلات نشر رومیزی و آماده سازی پیش از چاپ در فرآیند تولید کتاب" ، "کتاب های نفیس و ویژگی های کیفی چاپ آن ها" ، "مسائل و مشکلات فی مابین صنعت چاپ و ناشرین" نیز از عناوین میزگردهای این نشست تخصصی خواهد بود.

پنل "چاپ و کنترل کیفیت2"

دومین "کنفرانس ملی مدیریت کیفیت در چاپ" ، در پژوهشگاه فرهنگ هنر و ارتباطات با حضور محمد بیطرفان، داریوش دهقان پور، آرش سپاس مقدم، امیر مسعود برکتین، پروین رستگار، بیژن بهادری، حمید فریور، محمد مهدی فخری زاده، فتح ا... فروغی، سیامک دری برگزار خواهد شد.

سخنرانی در این بخش‌ها در موضوعات "روش های کنترل کیفیت در ماشین خانه افست" ، "مروری بر استانداردهای بین المللی چاپ" ، "آشنایی با علائم کنترل کیفیت در چاپ افست" ، "پارامترهای کیفیت مرکب و وضعیت آن در بازار ایران" در نظر گرفته شده است. برگزاری میزگرد "چالش ها و راهکارهای تولید با کیفیت محصولات چاپی افست" در همین پنل صورت خواهد گرفت.

گفتنی است، دومین "کنفرانس ملی مدیریت کیفیت در چاپ" از شنبه آغاز شده و تا امروز در پنجمین روز خود به پایان می‌رسد.

پایان پیام/25