سرویس سینمایی هنرآنلاین: فیلم سینمایی "بی‌سر" به کارگردانی کاوه سجادی حسینی و به تهیه‌کنندگی سمیرا برادری به زودی کلید می‌خورد. "بی‌سر" ماجرای یک روز از زندگی زوجی به نام‌های ارغوان و ‌هومن است که در آستانه جدایی، برای حفظ زندگی مشترک‌شان تلاش می‌کنند.

برادری در گفت‌و‌گو با خبرنگار هنرآنلاین درباره این فیلم توضیح داد: پروانه ساخت این فیلم به تازگی صادر شده است و در مرحله انتخاب بازیگر هستیم و تاکنون حضور الهام کردا در این فیلم قطعی شده است.

وی همچنین بیان کرد: از آنجایی که روند تولید پروانه ساخت فیلم طولانی شد، ما تقریبا کارهای پیش‌تولید را انجام داده‌ایم و در مرحله انتخاب بازیگر هستیم تا به زودی کار کلید زده شود.

این تهیه‌کننده جوان در ادامه درباره حضور درساژ "در سطح بین‌المللی و روند اکرانش نیز گفت: روند اکران"درساژ همچنان ادامه دارد و در تلاش هستیم تا پایان تابستان نسخه نمایش خانگی آن را نیز وارد بازار کنیم. امیدواریم در روزهای آخر اکران این فیلم بهتر دیده شود. در مجموع از وضعیت اکران فیلم خوشحالم و همین که کارها به ثمر نشسته و فیلم دیده شده اتفاقی خوبی رخ داده است. درباره حضور بین‌الملل نیز در حال حاضر در ژنو سوئیس فیلم شرکت دارد که امیدواریم از این جشنواره نیز دست پر برگردیم. تاکنون از چند جشنواره دیگر نیز دعوتنامه‌هایی داشته‌ایم و قرار است در برخی از آن‌ها حضور داشته باشیم.