به گزارش هنرآنلاین، جعفر عباسپور، دبیر جشنواره پیامک ادبی رضوی اظهار کرد: جشنواره پیامک ادبی رضوی از مجموعه برنامه‌های دهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) است که همزمان با سراسر کشور در تبریز نیز برگزار می‌شود.

وی گفت: جشنواره پیامک ادبی رضوی در محورهای تک‌بیت‌ها و جملات ادبی با موضوع حال و هوای عرفانی بارگاه و صحن و سرای حضرت امام رضا (ع)، تمثیل‌ها، رویاپردازی‌ها و صور خیال و سایر آرایه‌های ادبی در شعر و نثر، زندگی‌نامه،‌ سفر تاریخی امام رضا (ع) به ایران، جملات کوتاه با الهام از روایات و احادیث مرتبط با امام رضا (ع) با ذکر منبع روایات، برگزار می‌شود.

عباسپور تاکید کرد: متن پیامک ارسال شده باید تک بیت، مصرع یا جمله‌ای زیبا و تاثیرگذار و در حد 25 تا 150 کاراکتر باشد که برای نخستین بار آفریده شده است.

براساس این گزارش علاقمندان می‌توانند متن پیامک‌های خود را تا ششم شهریورماه سال جاری به شماره 100030511 ارسال نمایندو برای اطلاعات بیشتر به سایت این اداره کل به آدرس khrz.farhang.gov.ir مراجعه نمایند.

جشنواره ادبی پیامک ادبی رضوی توسط اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری دبیرخانه دائمی جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع)، معاونت امور فرهنگی و ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استانها برگزار می‌شود.

انتهای پیام/64