به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، سعید اسدی مدیرمجموعه تئاتر شهر با صدورحکمی امین عظیمی را به عنوان مدیر واحد "ارتباطات، آموزش و پژوهش" این مجموعه منصوب کرد. این واحد در قالب ترکیبی از حوزه‌های "روابط عمومی" و "آموزش و پژوهش" مجموعه تئاتر شهر به فعالیت خود در سال 98 ادامه خواهد داد.

در حکم سعید اسدی آمده است: "جناب آقای امین عظیمی/ با سلام

بنا بر سوابق، تجربیات و توانایی ارزشمند شما در زمینه‌ روابط عمومی و فعالیت رسانه‌ای و همچنین  قابلیت شما در هدایت و نظارت بر فعالیت و فرایندهای آموزشی و پژوهشی مرتبط با حوزه هنرهای نمایشی، بدین‌ وسیله به عنوان "مدیر واحد  ارتباطات ، آموزشی و پژوهشی" مجموعه تئاترشهر منصوب می‌شوید.

امید است که با استعانت از پروردگار یکتا و همکاری مثبت و شایسته با کارکنان گرامی تئاترشهر در ایجاد تعامل مثبت و سازنده با اصحاب رسانه و همچنین  ارتباط موثر و پویا با مخاطبان برای ترغیب بهره‌مندی بیشتر و با کیفیت‌تر از آثار نمایشی، تعامل با نهادها جهت طراحی و اجرای برنامه‌های فرهنگی و گردآوری و تهیه و اجرای طرح‌های آموزشی و پژوهشی در مشارکت با سایر واحدهای مجموعه تئاتر شهر کوشا باشید، تا در مسیر ارتقا بخشی به هویت و جایگاه فرهنگی و هنری شاهد پویایی و شکوفایی هرچه بیشتر این مجموعه گرانقدر باشیم.

 شرح وظایف و حدود مسئولیت و عملکرد جنابعالی به پیوست این حکم ابلاغ می‌شود. امیدوارم با کوشش شایسته خود در این جایگاه، در به ثمر رساندن راهبرد، چشم‌انداز و مأموریت‌های تعریف‌شده‌ جدید برای مجموعه تئاتر شهر پیروز و توانا باشید. سعید اسدی/ مدیر مجموعه تئاترهر"    

امین عظیمی، پژوهشگر، منتقد و مدرس تئاتر و سینما است. او دانشجوی دکترای تخصصی (PHD) مطالعات تئاتر  در  پردیس هنرهای زیبای دانشگاه تهران، فارغ‌التحصیل دوره"روایتگری دیجیتال"(Digital Story Telling) از دانشگاه بیرمنگام و فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد سینما و کارشناسی ادبیات نمایشی از دانشگاه هنر تهران است.  عمده فعالیت‌های او  از سال 1389 تاکنون تدریس تئاتر و سینما در دانشگاه‌های هنر تهران، سوره و دانشکده هنر و معماری بوده و به عنوان یک پژوهشگر، علاوه بر انتشار نقدهای تخصصی تئاتر در نشریات گوناگون همچون فصلنامه تخصصی ادبیات نمایشی "سیمیا"، "سینما و ادبیات"، "نمایش"، "صحنه" و نشریات دیگر، مقالات علمی-پژوهشی گوناگونی در حوزه مطالعات تئاتر و اجرا در نشریات تخصصی دانشگاهی و بین المللی  همچون Asian Theatre Journal ،  Alternatives théâtrales،   Theater der zeitو نشریه "بررسی مسائل اجتماعی ایران" به طبع رسانده است.

در سوابق او می‌توان به عضویت در هیئت مدیره انجمن منتقدان و پژوهشگران خانه تئاتر از سال1383، عضویت در انجمن مدرسان خانه سینما و دو دوره دبیری بخش پژوهش و انتشارات جشنواره بین‌المللی تئاتر دانشگاهی ایران، سردبیری روزنامه تئاتر در بیست و نهمین جشنواره بین‌المللی تئاترفجر و دبیری کارگروه تخصصی نقد تئاتر در سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر اشاره کرد. از دیگر فعالیت‌های او در زمینه نمایشنامه‌نویسی و کارگردانی تئاتر نیز می‌توان به اجراهای "اضافه حقوق"، "اکوئوس"،"خواب"، "سه پاس از حیات طیبه نوجوانی نجیب"  و تعدادی دیگر اشاره کرد.