به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور، حمید قبادی با حضور در دانشگاه فاطمیه هرمزگان با اعضاء انجمن طراحی پارچه و لباس استان دیدار و ضمن شنیدن مطالب رئیس و اعضاء جلسه، نکاتی را بیان کرد.

قبادی در این دیدار ضمن قدردانی از تلاش های دیرین آریانا رئیس دانشگاه فاطمیه بندرعباس و رئیس انجمن طراحان استان هرمزگان به اهمیت و جایگاه تشکل­های غیر دولتی پرداخته و اعلام کرد: انجمن­های تخصصی یکی از بازوان قدرتمند تحقق اهداف مد و لباس ایرانی اسلامی در کشور هستند.

مشاور معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام کرد: بر اساس برنامه‌­ریزی­‌های انجام شده و در صورت ایجاد ساختار نهایی انجمن­ها در قالب اساسنامه­های متشکل و جامع بسیاری از ماموریت­های اجرایی حوزه مد و لباس با هماهنگی ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان­ها به آنها واگذار می‌­شود.

قبادی با اشاره به نمونه موفق انجمن طراحان استان هرمزگان از مسئولان استانی به ویژه حوزه کارشناسی مد و لباس اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خواست تا از این ظرفیت بیش از گذشته استفاده شود.

در این جلسه آریانا رئیس انجمن طراحان از همکاری خوب حوزه کارشناسی مد و لباس فرهنگ و ارشاد اسلامی قدردانی و آمادگی این انجمن را برای ایفای ماموریت مختلف مطابق اساسنامه اعلام کرد.

انجمن طراحان استان هرمزگان تاکنون دو عنوان کتاب تخصصی و دو عنوان کتاب مجموعه آثار طراحی شده را منتشر کرده است و به زودی وارد دهمین سال فعالیت خود می‌­شود.