لیلا برخورداری درباره نقش خود در نمایش "خرس" به خبرنگار تئاتر هنرآنلاین گفت: در نمایش "خرس" در نقش "یلنا ایوانونا پوپوا" بازی می‌کنم من در دو هفته پایانی نمایش به گروه اجرایی نمایش پیوستم و قبل از من سه فرد دیگر برای بازی در این نقش آمدند که به دلایلی موفق به همکاری با گروه نشدند.

برخورداری در ادامه افزود: گروه نمایش "خرس" از اواخر فروردین تمرین خود را شروع کرده بود و در مدت زمان کمی که داشتم با زمان بیشتر و تمرین های سنگین تر خود را به گروه رساندم.

بازیگر نمایش "مشروطه بانو" بیان کرد: در این نمایش که از نمایشنامه‌های "آنتون چخوف" است طنزی تلخ و ظریف وجود دارد و نمی‌توان با نگاهی سطحی با اثر مواجه شد زیرا اثری عمیق با لایه‌های ظریف است و از نظر من جزء نمایشنامه‌های جذاب و سخت برای بازیگر است.

برخورداری تصریح کرد: "یلنا" در نمایش "خرس" شخصیت زنی است که شوهر خود را از دست داده است و ماه‌ها در عزای این اتفاق است در حالی که شوهرش طلبکاران بسیاری دارد و آنها زن را رها نمی‌کنند زن خود را از شر تمام طلبکارها رها می‌کند به جز "گریگوری استپانویچ اسمیرنف" و...

وی عنوان کرد: نمایش نوعی طنز موقعیت با بازی‌های درونی و قابل باور است و تمام عوامل نمایش سعی بر این داشتند به سمت هجو نرویم و در نهایت در این اثر از خشم اولیه به صلح و آرامش می‌رسیم.

وی در ارتباط با موضوع نمایش گفت: در موقعیت های مختلف آدم‌ها واکنش‌های متفاوتی از خود نشان می‌دهند و در واقع تناقض در رفتار آدم‌ها وجود دارد همه آن چیزی که نشان می‌دهند نیستند و از روی ظاهر نمی‌توان قضاوت کرد و این چیزی است که در نمایش به آن می‌رسیم.

برخورداری در پایان با اشاره به اینکه با نمایش های کودک فعالیت خود در این عرصه را شروع کرده است گفت: در این مدت 8 اجرای صحنه‌ای داشتم زیرا بیشتر درگیر فعالیت تصویری بودم و در جشنواره‌های مختلف از جمله آیینی-سنتی، دفاع مقدس و بانوان اجراهایی را داشتم.

اصغر همت، مرجان قمری، مهری زمین پرداز و حامد پشتیبان از دیگر بازیگران این اثر نمایشی هستند. اجرای نمایش "خرس" به کارگردانی اسماعیل شفیعی از ۱۸ تیرماه در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر آغاز شده است.

انتهای پیام/54/53