سرویس موسیقی هنرآنلاین: آلبوم "پرواز پرنده" عنوان تازه‌ترین اثر ساخته و تنظیم مهدی عطاریان با خوانندگی مهدی قربانی و امیر محسنی است که به زودی منتشر و روانه بازار موسیقی خواهد شد،

مهدی عطاریان آهنگساز و تنظیم کننده "پرواز پرنده" درباره این کار توضیح داد: این آلبوم 11 قطعه داشته که همگی تم عاشقانه دارند . تمام قطعات سروده آزیتا شهروش است.

عطاریان با اشاره به این که این روزها کمتر اثری پیدا می‌شود که به اصول موسیقی حرفه‌ای پایبند باشد، توضیح داد: ما سعی کردیم در آلبوم "پرواز پرنده" این فقدان را در موسیقی تا حدی رفع کنیم، علاوه بر این پروفسور فابیو تریکومی یکی از بزرگ‌ترین پژوهشگران موسیقی جهان و استاد دانشگاه در ایتالیا نیز که فروردین ماه برای برقراری کارگاه تخصصی موسیقی با تهیه کنندگی بهزاد نوری به ایران آمده بود، این اثر را شنید و بسیار از این کار لذت برد.

این موسیقی‌دان اضافه کرد: البته عرصه موسیقی با مشکلات زیادی  مانند نبود کپی رایت، هزینه بالای پخش و نبود رقابت یکسان برای همه هنرمندان روبروست. در نتیجه باید پیش از انتشار یک کار تمامی جوانب آن را در نظر گرفت تا منابع هنری و مالی هدر نرود.

او تاکید کرد: در نتیجه بعد از مذاکرات و صحبت‌های فراوان قرار شد تا این اثر در زمان مناسبی منتشر و پخش شود.

مهدی عطاریان، هم‌چنین خوانندگی و نواختن گیتار کلاسیک، آکوستیک و الکتریک، کیبورد و فلوت را بر عهده داشته و امیر حسین محمودی با نوازندگی ویولن و دانیال زمانی با نوازندگی ساکسیفون با او همکاری داشته است.