سرویس معماری هنرآنلاین: با حمایت کانون مهندسان معمار دانشگاه تهران و به بهانه معرفی آثار و نکوداشت استاد سابق دانشکده هنرهای زیبا "فرخ اصالت، سمینار و نمایشگاهی از آثار وی برگزار می‌شود.

در این رویداد آثار مهندس فرخ اصالت؛ طراح خانه عالیخانی کامرانیه و استاد سابق دانشکده هنرهای زیبا به نمایش گذاشته می‌شود.

در معرفی این نمایشگاه آمده است: بدین منظور نمایشگاه آثار و پروژه‌ها همزمان با روز معلم، دوازدهم اردیبهشت ماه ۱۳۹۸ با برگزاری سمیناری افتتاح می‌شود.

همراهان موضوع، از جامعه شناسان برجسته و نیز استاد سابق دانشکده هنرهای زیبا با حضور آزاد مخاطبانی از رشته‌های معماری، جامعه شناسی، هنر و غیره به بررسی تحلیلی دهه چهل خورشیدی که از آن به شکوفایی اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی ایران معاصر نام می‌بریم تا رونق سال‌های نفتی و پیوستگی‌های اقتصاد و هنر می‌پردازند.

حضور و بازدید برای عموم آزاد و رایگان است و متقاضیان می‌توانند جهت حضور در افتتاحیه نمایشگاه و سمینار  از ساعت 15 الی 18 به خانه وارطان مراجعه کنند.

علاقه‌مندان به بازدید از این نمایشگاه می‌توانند از ۱۲ الی ۱۵ اردیبهشت ماه ۹۸ همه روزه  به خانه گفتمان شهر و معماری (خانه وارطان) واقع در  خیابان آیت الله طالقانی غربی، قبل از میدان فلسطین، پلاک 514 مراجعه کنند.