به گزارش هنرآنلاین به نقل از ستاد خبری سی‌ودومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، سردار محمدرضا نقدی معاون فرهنگی سپاه پاسداران، در بازدید از نمایشگاه کتاب تهران با اشاره به بایسته‌های  نشر دفاع مقدس و لزوم توجه به حوزه‌هایی که در آن کار نشده، گفت: ما درنشر دفاع مقدس نیاز به نوآوری داریم و باید در حوزه‌هایی که فعالیت نشده کار شود .

او ادامه داد: در زمینه‌های فرهنگی، هنری و ادبی باید نسبت به شهدای این بخش‌ها فعالیت پژوهشی صورت گیرد و در قالب فیلم، کتاب‌های داستان، رمان و فیلم‌نامه و زندگی‌نامه داستانی به مردم و مشتاقان عرضه شود.

سردار نقدی با تاکید بر ضرورت نوآوری در نشر دفاع مقدس، تصریح کرد: ما در حوزه نشر دفاع مقدس به نوآوری نیاز داریم زیرا در این حوزه شخصیت پر جاذبه کم نداریم، در میان اقشار مختلف مردم سوژه‌های مردم پسند و جذاب بسیار داریم اما به آن‌ها پرداخته نشده است. باید به فرهنگ و تفکر دفاع مقدس به شکل منسجم و همه جانبه توجه کرد وحوزه‌هایی که تاکنون نسبت به آن‌ها غفلت شده توجه کرد.

معاون فرهنگی سپاه پاسداران همچنین از دولت و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خواست تا هر چه سریع‌‌تر مشکل کاغذ حل کنند و تصریح کرد: مردم ما عمیقا به فرهنگ کتاب و کتابخوانی علاقه‌مند هستند، اما با توجه به وضعیت گرانی‌ها نمی‌‌توانند کتاب بخرند و باید هر چه سریع‌تر مشکلات این حوزه بر طرف شوند.

سی ودومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب  تهران با شعار "خواندن توانستن است" تا 14 اردیبهشت ماه در مصلی امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.