به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت آوازی نو، فرزاد فرخ نخستین کنسرت خود را قرار بود در دو سئانس و در روز شنبه هفتم اردیبهشت برگزار کند، اما استقبال هواداران خواننده پاپ باعث شد این اجرا برای دو سئانس دیگر و در تاریخ هشتم اردیبهشت در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تمدید شود.

در نهایت هزاران نفر در نخستین اجراهای فرزاد فرخ به استقبال این خواننده آمدند و کنسرت او به اجرای قطعه‌های آلبوم "انرژی مثبت" اختصاص داشت.

"گل قرمز"، "اهل عاشقی" و "لبخند" نخستین قطعه‌هایی بود که فرزاد فرخ در کنسرتش خواند.

"خواب" قطعه‌ی بعدی این کنسرت بود. فرخ پیش از اجرای این قطعه گفت: این قطعه را برای روح پدرم ساختم. مطمئنم که اکنون در سالن حضور دارد و امیدوارم برایش پسر خوبی بوده باشم. این قطعه را به تمام پدر و مادران آسمانی تقدیم می‌کنم.

پس از اجرای قطعه‌ "خواب" فرزاد فرخ از صحنه پایین رفت تا مادرش را به‌عنوان قهرمان زندگی‌اش معرفی کند و او را در آغوش بکشد.

"قلبم باهاته" و "دیوار" قطعه‌های بعدی بودند. قطعه‌ی "دُردانه" را تقریباً همه سالن با فرزاد فرخ همخوانی کردند. فرخ بارها در طول کنسرت برای هواداران حاضر در سالن و البته تمام مردم ایران آرزوی شاد بودن کرد و از هواداران خواست انرژی مثبت داشته باشند و با تشویق‌هایشان به همدیگر انرژی مثبت بدهند.

این خواننده جوان پیش از اجرای قطعه "هوای تو" خطاب به هوادارانش گفت: این نخستین قطعه‌ای بود که با صدای من منتشر شد. از همه شما می‌خواهم نور گوشی‌هایتان را روشن کنید و فضای سالن را ستاره‌باران کنید تا با هم این قطعه را بخوانیم.

اتفاق جالب دیگری که در کنسرت فرزاد فرخ رخ داد، وقتی بود که فرخ از هوادارانش خواست قطعه‌ "هوای تو" را با هم همخوانی کنند. این قطعه بدون موزیک و فقط با آواز فرزاد فرخ و البته مخاطبان حاضر در سالن همخوانی شد.

"عاشق خجالتی" و "انرژی مثبت" قطعه‌های بعدی این کنسرت بودند.

"دیوونه برگرد" آخرین قطعه‌ این کنسرت بود. اما با اصرار حاضران در سالن، قطعه‌های "هوای تو" و "رؤیای من" برای بار دوم اجرا شد.