به گزارش هنرآنلاین، غلامرضا فرجی سخنگوی کارگروه اکران با اشاره به جلسه امروز این کارگروه گفت: مصوب شد در ماه مبارک رمضان بلیت تمامی سینماها تا ساعت 20 شب نیم‌بها و بعد از ساعت 20 به روال عادی بازمی‌گردد. همچنین سینماها می‌توانند بر اساس جداولی که وزارت ارشاد منتشر کرده بعد از افطار تا سحر به نمایش فیلم‌ها ادامه می‌دهند.

وی همچنین درباره تعیین رئیس و سخنگوی جدید کارگروه گفت: با توجه به اینکه همه صنوف نمایندگان خود را معرفی نکرده‌اند، مقرر شد اتنخابات برای تعیین رئیس و سخنگوی کارگروه هفته آینده برگزار شود و جلسات به روال گذشته ادامه پیدا کند.

وی همچنین ادامه داد: در جلسه امروز قرارداد فیلم سینمایی "ایکس لارج" بعد از پایان اکران فیلم‌ سینمایی "تگزاس" در گروه سینمایی ایران، قرارداد فیلم سینمایی "نبات" در گروه سینمایی زندگی بعد از پایان اکران فیلم‌ سینمایی "چهار انگشت"، قرارداد اکران فیلم "به دنیا آمدن" بعد از پایان اکران فیلم "پیشونی سفید 3" در سینما فرهنگ، قرارداد اکران فیلم "دختر شیطان" بعد از پایان اکران به دنیا آمدن در سینما فرهنگ ثبت شد.

فرجی افزود: در این جلسه از عملکرد مدیران و کارکنان سینماهای کوروش، ایران مال، مگامال، باغ کتاب به دلیل حفظ حقوق صاحبان فیلم‌ها در اکران نوروزی تقدیر و تشکر شد.