به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی بیست و دومین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی ایران، اسامی هیات داوران بخش "جشنواره جشنواره ها" بیست و دومین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی ایران منتشر شد.

مرتضی میر منتظمی، بهار کاتوزی و شهاب آگاهی هنرمندانی هستند که در ایام برگزاری بیست و دومین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی ایران به عنوان هیات داوران بخش "جشنواره جشنواره ها" به ارزیابی آثار اجرایی این رویداد می پردازند.

 

جلسات نقد وبررسی آثار بخش مسابقه صحنه‌ای

تعدادی از منتقدان و مدرسان شناخته شده تئاتر کشورمان همزمان با برگزاری جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی آثار بخش صحنه این رویداد را در قالب جلسات تخصصی نقد و بررسی می کنند.

جلسات نقد و بررسی آثار حاضر در بخش مسابقه صحنه بیست و دومین جشنواره تئاتر دانشگاهی ایران پس از پایان اجراها  با حضور تعدادی منتقدان و پژوهشگران مطرح تئاتر کشورمان در عمارت نوفل لوشاتو برگزار می شود.

طبق جدول زمان بندی شده، اسامی منتقدان حاضر در جلسات نقد و بررسی آثار چهار روز اول جشنواره در بخش مسابقه صحنه به ترتیب زیر اعلام می شود.

پنجشنبه پنجم اردیبهشت؛ ساعت 20:30 : رفیق نصرتی، عرفان خلاقی، سیاوش قائدی، مهرداد مصطفوی، همایون حجازی

جممعه ششم اردیبهشت؛ ساعت 20:30: رفیق نصرتی، عرفان خلاقی، جابر رمضانی، مرتضی حسین زاده، بهزاد آقا جمالی، همایون حجازی

شنبه هفتم اردیبهشت؛ ساعت 22:30: رفیق نصرتی، عرفان خلاقی، کیوان سررشته، رامین اکبری، همایون حجازی

یکشنبه هشتم اردیبهشت؛ ساعت 20:30: رفیق نصرتی، عرفان خلاقی، عباس جمالی، محمدرضا علی اکبری

بیست و دومین جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی ایران  به دبیری امین مختاری پنجم تا چهاردهم اردیبهشت ماه سال 1398  به همت اداره کل فرهنگی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار خواهد شد.

.