سرویس معماری هنرآنلاین: کارگاه آفرینش یک ایده با ارائه گواهینامه معتبر از دانشگاه باوهاوس در خانه صفوی اصفهان برگزار می‌شود.

در این رویداد،با حضور اعضای تیم باوهاوس، 5 کارگاه هم‌زمان در سه رشته گرافیک، طراحی صنعتی و معماری   به زبان انگلیسی برگزار می‌شود.

این کارگاه‌ها در بخش‌های مختلفی چون: فرم پردازی،تولید احجام و الگوی سازه‌های چادری به کمک کف ویژه معماران و دانشجویان رشته‌های مرتبط و کارگاه  طراحی سرامیک شامل:طراحی و تولید ظروف سرامیکی به سبک باهاوس ویژه طراحان صنعتی و دانشجویان رشته‌های مرتبط برگزار می‌شود.

در بخش دیگری از این کارگاه‌ها نیز  پژوهش فضایی در رشته  گرافیک معاصر (تایپوگرافی/ طراحی گرافیک) و طراحی گرافیک با استفاده از پژوهش فضا و احجام، ویژه طراحان شاخه گرافیک و دانشجویان رشته‌های مرتبط و کارگاه مدیا و معماری با بهره‌مندی از تکنولوژی در معماری ویژه معماران و دانشجویان رشته‌های مرتبط قرار دارد.

در روز پایانی نیز کارگاه شهود طراحانه با موضوع تأثیر تفکر و شهود در پروسه طراحی و اجرای ایده‌ها ویژه تمامی دانشجویان برگزار می‌شود.

متقاضیان تا 19 اردیبهشت ماه جهت ثبت نام فرصت دارند و علاقه‌مندان پیش از ثبت نام باید رزومه خود را به تلگرام 09138039295 و یا ایمیل مرکز به آدرس info@ivangroup.org  ارسال کنند. در صورت تأیید، علاقه‌مندان می‌توانند در کارگاه ثبت نام کنند.