به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت آوازی نو، نخستین کنسرت رسمی سینا درخشنده شنبه ۳۱ فروردین طی دو سانس در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی برگزار شد.

این اجرا که بلیت‌هایش در زمان کوتاهی به فروش رفته بود، با ریمیکسی از برخی قطعه‌های سینا درخشنده آغاز شد. پیش از اجرای نخستین قطعه‌ این کنسرت که نامش "دلدار" بود، یکی از اعضای گروه از هواداران خواست تا دوربین موبایل‌هایشان را روشن کنند و لحظه‌ ورود سینا درخشنده را به روی صحنه ضبط کنند. این ورود، در واقع نخستین ورود درخشنده به صحنه موسیقی ایران بود.

این خواننده جوان پس از اجرای نخستین قطعه، به پدر و مادرش خوشامد گفت و از آنها برای زحمات‌شان تشکر کرد. هوای عشق، حس قشنگ، بِم می خندی، دلدار، یه نفر، یار همیشگى، سرسری و کوکه حالم از جمله قطعه‌هایی بودند که در این کنسرت اجرا شد.

در این کنسرت على علیپور و حسین فلاح نوازندگان کیبورد، فربد حاجى حیدر نوازنده پرکاشن، مرتضى محمدخانى نوازنده درامز، سعید خانزاد نوازنده گیتار، علیرضا حق جو نوازنده گیتار، مهرداد امامى فر نوازنده ساکسیفون، سهیل بنیادى نوازنده ویولن و فرهاد بهرام نوازنده گیتارباس و رهبر ارکستر حضور داشتند.

شاید مهمترین نکته این کنسرت حضور پر انرژی و مسلط سینا درخشنده در نخستین کنسرت رسمی‌اش بود. درخشنده که در یک سال گذشته آثارش را به علاقه‌مندان موسیقی ارائه کرده، توانسته محبوبیت بسیاری در میان جوانان کشورمان به دست بیاورد. این خواننده با دو سانس اجرای موفق نوید حضور خواننده‌ای توانمند در عرصه موسیقی پاپ را میدهد.

فرزاد فرخ، حمید هیراد و نصراله رادش از مهمانان ویژه‌ی این کنسرت بودند.