به گزارش هنرآنلاین، عصر جمعه ششم اردیبهشت‌ماه تازه‌ترین مجسمه‌های امیرحسین دلبری، طراح و مجسمه‌ساز، در گالری مژده به‌نمایش درخواهد آمد. این نمایشگاه با عنوان "زیر سقف شیشه‌ای" شامل 15 مجسمه فیگوراتیو در ابعاد 60 تا 110 سانتی‌متر خواهد بود.

"سقف شیشه‌ای" در نگاهی جهان‌شمول از محدودیت‌های نامرئی می‌گوید که زنان در جامعه به آن دچارند و نمی‌توانند آن‌طور که می‌خواهند در نردبان جایگاه‌های شغلی و اجتماعی بالاتر روند. دلبری با رویکردی انتقادی به چالش های پیشروی زنان، جدیدترین مجسمه‌های خود را طراحی کرده است.

این چهاردهمین نمایشگاه انفرادی امیرحسین دلبری است، او تاکنون در شهرهای مختلف ایران و همچنین کشورهای دیگر جهان آثار خود را به‌صورت گروهی و انفرادی ارائه داده است. تهران، مشهد، تورنتو، ونکوور، پاریس، لندن و دهلی‌نو از جمله شهرهایی‌اند که میزبان آثار دلبری 37ساله بوده‌اند. پیش از این آثار دلبری در گالری‌های ثالث، روژ، رها، نیکلاس فلامل پاریس، گالری 66 تهران، گالری تابستان و پاییز خانه هنرمندان و ... به‌نمایش درآمده است.

مراسم افتتاحیه نمایشگاه "زیر سقف شیشه‌ای" روز جمعه 6 اردیبهشت از ساعت 16:00 تا 20:00 در گالری مژده واقع در سعادت‌آباد، خیابان علامه شمالی، خیابان 18 شرقی، شماره 27 برگزار خواهد شد. گفتنی است این نمایشگاه تا سیزدهم اردیبهشت ادامه خواهد داشت و علاقه‌مندان می‌توانند در روزهای عادی، به‌غیر از شنبه، از ساعت 12 تا 20 از این نمایشگاه دیدن کنند.