سرویس فرهنگ و ادبیات هنرآنلاین، فرزاد آبادی شاعر و مستندساز، درباره این کتاب به هنرآنلاین گفت: مجموعه شعر "مثل یک شوخی کشدار" در حدود 140 صفحه توسط نشر روزنه در سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب عرضه خواهد شد.

او با این توضیح که کتاب "مثل یک شوخی کشدار" شامل سه دفتر است، افزود: این اثر که دهمین کتاب شعر من است، یک منظومه و چند شعر کوتاه را با موضوعات اجتماعی در برمی‌گیرد. در منظومه بلند فضاهای اجتماعی و واقعی چون اسیدپاشی محور شعری است. باقی اشعار نیز با مطلع "وطنم" آغاز می‌شوند و وطن خطاب قرار گرفته است. به طور کلی مسایل روز در این مجموعه ته نشین شده است.

آبادی یادآور شد: کتاب "کوتاه از کودتای کلمات" مجموعه 65 شعر کوتاه نیز اسفند ماه سال گذشته توسط نشر سیب سرخ به چاپ رسیده که برای نخستین بار در این دوره نمایشگاه کتاب عرضه خواهد شد.

فرزاد آبادی متولد سال 1355 در بندرماهشهر است. او ازسال‌ها پیش هم‌زمان با کار شعر و ادبیات، سینما و فیلم‌سازی را دنبال می‌کند.

"جن جنوبی"، "از بندر معشوق"، "کروکی بهشت"، "از خیابان ایرانی"، "پرنده مردنی نبود" و "اندوه تحمیلی" از کتاب‌های منتشر شده او به شمار می‌آیند. کتاب "من اگر دو نفر بودم" نیز حاوی گزینه اشعار به چاپ رسیده آبادی است.