سرویس تئاتر هنرآنلاین: نمایش "اکتورز استودیو" به نویسندگی و کارگردانی افشین واعظی از 18 فروردین‌ماه ساعت 19:15 در تماشاخانه ملک روی صحنه است.

افشین واعظی در گفت‌وگو با خبرنگار هنرآنلاین گفت: نمایش "آکتورز استودیو" درباره تعدادی بازیگر است که یک نفر از آن‌ها طی آزمون بازیگری از سوی تماشاگران به عنوان بهترین بازیگر انتخاب شده و در ادامه...

او درباره سبک و شیوه اجرایی این اثر خاطرنشان کرد: این نمایش به صورت کاملا رئال و بداهه پیش می‌رود. هیچ یک از اجراهای "آکتورز استودیو" با یکدیگر یکسان نیست. در این اثر شصت بازیگر حضور دارند که در هر اجرا ده بازیگر روی صحنه می‌روند.

واعظی در ادامه با بیان اینکه تمرینات این نمایش چهار ماه به طول انجامیده است، افزود: همه بازیگران این نمایش که بخشی از آن بداهه پیش می‌رود به همه دیالوگ‌ها و همه اتفاقات طی اجرا که از سوی تماشاگر پیش می‌آید، مسلط هستند.

این کارگردان تئاتر درباره طراحی صحنه این نمایش یادآور شد: طراحی صحنه عجیب و غریب نیست و متشکل از چند لته، در ورودی و خروجی و میز کارگردان است.

او در پاسخ به این پرسش که چرا تصمیم به اجرای این اثر با چنین سبک و شیوه‌ای گرفته است، عنوان کرد: دلیل نخست این است که در جریان بازیگری، برخی با اینکه همه تلاش خود را می‌کنند، لحظه‌ای فرصت تجربه صحنه نمایش را پیدا نمی‌کنند و شاید از این طریق دیده شوند و دلیل دیگر آن است که عده‌ای به عنوان تماشاگر جمع شوند و کار این تعداد بازیگر که عطش صحنه را دارند را ببینند و شاید اتفاق مثبتی در این راستا برایشان رخ دهد.

او همچنین اضافه کرد: در ابتدای کار با چند بازیگر ثابت تمرینات را آغاز کردم اما احساس کردم حس رقابت میان‌شان به وجود نمی‌آید و از این رو تصمیم گرفتم این نمایش را با شصت بازیگری که حدود چهل و پنج نفرشان قبلاً تجربه بازی را داشته‌اند و مابقی به تازگی وارد این حرفه شدند، روی صحنه آورم.

بازیگران این اثر نمایشی عباس خداوردیان، سعید عظیمی، محمدرضا فوج، وهاب امین الرعایا، سپیده بیگلری، محمدرضا علیپور ، سیاوش قلعه وردی، کامران هوشمندیان، مهتاب کیان، حامد شریفپور، پروین صائبی، نسترن محمدی، امید رضایی، پوریا دژپور، علی پسیان، محمد تیموری، عاطفه غلامپور، الهه اقدام، امیر بشیره نژاد، آرزو ایرانخواه، سوسن برومند، آذین دشتی، شادی مهدی خانی، رضا طالبی، محمد علی بهداد، محمد‌کرمی، نازنین دیده ور، محمد سپهری، پریساجلالی، پانی افشاری، مهدیه مقدم، صدف علینژاد، لیلی خاقانی، محمد رضا حسینی کرم، ابوالفضل حمزه ای، حوا انصاری، شایان حاج اسماعیلی، صبا ابریشمی، مهسا اسلامی، آنیتا فرج زاده، دریا دستخوش، آرمینا محمودی، آریانا محمودی، میثم محمد خانی، محمد آریا، سیما خالقی، ابوالفضل صفری، فرنگیس وزیری، کیمیا آهنگران، دلارام ابوحمزه، اشکان علیزاده، مبینا زرینی، مبینا تحتا، مسعود عابدی، حسین نجفی، شیما ملکی، عطا حسینی، احمد ریگی، رزیتا زراعتی، رویا دانشجو، آرمان علیرضایی و افشین واعظی هستند.

دیگر عوامل این نمایش عبارتند از: تهیه‌کننده: نسترن محمدی، مدیران تولید: سید عماد عامری و امیرسپهر تقی لو، دستیار تولید: امید رضایی، دستیار کارگردان: نگین لاجوردی، منشی صحنه: روژان نیکوزاد، موسیقی: امیر سلطان مرادی، طراح لباس: پگاه آذرکمان، طراح دکور: پگاه آذرکمان، طراح گرافیک: سینا افشار، طراح نور: وهاب امین الرعایا، روابط عمومی، رسانه و تبلیغات مجازی: گروه هنری پژواک و عکاس: رضا جاویدی.

علاقمندان می‌توانند بلیت این نمایش را از سامانه فروش تیکت تهیه کنند.