سرویس تجسمی هنرآنلاین: چهارمین دوره فروش آثار هنری تبریز آبان ماه 1398 در هتل لاله پارک تبریز برگزار می‌شود و هنرمندان،گالری‌داران و مجموعه‌داران رشته های نقاشی، مجسمه، عکاسی و خوشنویسی می توانند در این اکسپو شرکت کنند.

موسسه فرهنگی شمس تبریزی با اخذ مجوز لازم از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با هدف حمایت از هنرمندان و بسترسازی برای رونق اقتصاد هنر تبریز، بهبود فضای کسب و کار و فعالیت حرفه‌ای و فراهم نمودن شرایط بهینه جهت فروش آثار به مجموعه‌داران و علاقه‌مندان آثار هنری در سطح کشور ، نمایشگاه فروش آثار هنری (آرت اکسپو تبریز) را به صوت دوره‌ای در طول سال برگزار می‌کند.

چهارمین دوره "اکسپوی آثار هنری تبریز" در چهار رشته هنری ” نقاشی، مجسمه، عکس و خوشنویسی” اوایل آبان ماه سال‌جاری در هتل لاله پارک تبریز به صورت ملی برگزار می‌شود. این دوره با مشارکت گالری‌داران برگزار می‌شود و این موضوع می‌تواند در افزایش تنوع آثار ارائه شده و ارتقای میزان فروش آثار تأثیر مثبتی داشته باشد. هنرمندان سراسر کشور می‌توانند به صورت اینترنتی در این فراخوان ثبت نام کنند و آثار رسیده به دبیرخانه اکسپو توسط هیأت ارزیابی، کارشناسی شده و آثاری که از نظر هنری، کیفی، محتوایی و نحوه ارائه در سطح قابل قبولی باشند پذیرش خواهند شد.

نخستین اکسپوی تبریز توسط موسسه شمس تبریزی در شهریور 96 و دوره دوم آن اسفند 96 برگزار شد.  نخستین دوره تنها به رشته نقاشی اختصاص داشت اما از دوره دوم خوشنویسی، عکس و حجم نیز به این اکسپو اضافه شد. در سومین اکسپوی آثار هنری تبریز ۱۳۴ اثر در معرض فروش قرار گرفت که فروش ۳۰ اثر به مبلغ ۷۳ میلیون تومان را در پی داشت. دوره‌های گذشته این اکسپو به هنرمندان تبریزی اختصاص داشت، اما در دوره چهارم هنرمندان سراسر ایران می‌توانند در این رویداد شرکت کنند.

آخرین مهلت ثبت نام در این اکسپو 31 اردیبهشت ماه است و علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت متن کامل فراخوان به سایت tabrizexpo.com مراجعه کنند و هنرمندان تهرانی جهت هماهنگی های لازم می توانند با شماره 09129225683 تماس بگیرند.