به گزارش هنرآنلاین، طرح ارائه تماشای رایگان فیلم‌های در حال اکران برای خبرنگاران تخصصی سینمای شاغل در رسانه‌های معتبر سال 1397 توسط پردیس سینمایی باغ کتاب اجرا شد که با استقبال مطلوب اهالی رسانه مواجه شد.

به همین منظور رسانه‌هایی که تمایل دارند از تسهیلات ویژه پردیس سینمایی باغ کتاب استفاده کنند می‌بایست تا تاریخ 15 اردیبهشت ماه از طریق آدرس ایمیل bgcineplexinfo@gmail.com اقدام به معرفی خبرنگاران خود نمایند که پس از بررسی نامه، نتیجه از طریق روابط عمومی پردیس سینمایی باغ کتاب به رسانه‌هایی که واجد شرایط استفاده از طرح باشند اطلاع‌رسانی خواهد شد.

براساس این خبر، پس از بررسی درخواست‌های ارسالی و اعلام نتیجه به رسانه‌ها واجد شرایط، خبرنگاران تخصصی سینمایی به اتفاق یک نفر همراه، از ابتدای خرداد ماه 1398 می‌توانند با ارائه کارت خبرنگاری معتبر رسانه خود به گیشه سینما، روزهای یکشنبه، دوشنبه و چهارشنبه‌ به صورت رایگان در پردیس سینمایی باغ کتاب به تماشای فیلم‌های روی پرده بنشینند.

همچنین اهالی رسانه در صورت نیاز می‌توانند از طریق شماره تلفن 88657228، به کسب اطلاعات تکمیلی درخصوص شرایط و نحوه اجرای طرح بپردازند.