به گزارش هنرآنلاین، به دنبال حادثه اخیر سیل در شهرهای مختلف کشور، شورای برگزاری جشنواره فیلم شهر به منظور ترویج مبانی انسان دوستانه و فرهنگ سازی، خدمت رسانی، همدلی و همراهی آحاد جامعه با مصبیت دیدگان این حادثه،  جایزه‌ ویژه‌ای را برای فیلم‌های کوتاه با مدت زمان حداکثر تا 5 دقیقه و با موضوع : مشارکت مردمی، مبانی انسان دوستانه، خدمت رسانی، همدلی و همراهی، از خودگذشتگی و ایثار، عملیات امداد و نجات و ...  در نظر گرفته است.

این فیلم‌ها می‌توانند در قالب مستند گزارشی،کلیپ و نماهنگ و با دوربین تلفن همراه و یا دوربین‌های تصویربرداری تولید شده باشند که مربوط به هر یک از شهرهای ایران بوده و محدودیتی در این زمینه وجود ندارد.

اعضای هیئت داوری بخش محله جشنواره شهر از میان آثار راه یافته به بخش مسابقه در زیر مجموعه "بی قرار تو اَم" یک اثر را به عنوان بهترین اثر معرفی کرده و لوح تقدیر و جایزه نقدی به کارگردان اهدا خواهد کرد.

علاقمندان می‌توانند آثار خود را تا پایان اردیبهشت ماه از طریق سایت جشنواره به نشانی www.shahrfilmfest.com در بخش محله ثبت‌نام و اصل فیلم را به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

هفتمین جشنواره بین‌المللی فیلم شهر در تابستان سال جاری توسط موسسه تصویر شهر و به دبیری هاشم میرزاخانی در تهران برگزار می‌شود.