سرویس فرهنگ و ادبیات هنرآنلاین، فریبا خادمی شاعر، نویسنده و بازیگر، درباره این کتاب به هنرآنلاین گفت: کتاب "عشق پیمان من و تو بوده است" مشتمل بر سه‌هزار بیت شعر است که توسط انتشارات نقطه‌طلایی منتشر خواهد شد.

او با این توضیح که اشعار کتاب قالب کلاسیک دارند، افزود: شعرهای "عشق پیمان من و تو بوده است" را براساس مفاهیم عرفانی سروده‌ام و حال و هوای متفاوت و دلی دارند.

خادمی یادآور شد: این مجموعه شعر در ادامه کتاب‌های "هست تقدیر من و تو عاشقی" و "من بلی گفتم و عشق آغاز شد" به چاپ می‌رسد. حدود چهارهزار بیت شعر نیز در این دو جلد منتشر شده و در بازار کتاب موجود است.

بازیگر "باغ وحش شیشه‌ای"، تصریح کرد: حدود دوهزار بیت شعر سروده شده دارم ولی فعلا تصمیمی برای انتشار آن‌ها ندارم. همچنین طرح‌های خامی برای نوشتن رمان در ذهنم می‌گذرد ولی به نوشتن نرسیده است.

رمان- فیلمنامه "گلین"، مجموعه داستان کوتاه "هذیان عقربه‌ها" و رمان "سنجاقک‌های رستم‌آباد" نیز به قلم خادمی به چاپ رسیدند. 

"باغ‌وحش شیشه‌ای"، "برپهنه دریا"، "آه مریم مقدس"، "افسانه بانوی سرخ"، "ژاندارک در آتش" و "عکس یادگاری" از جمله نمایش‌هایی است که خادمی به عنوان بازیگر در آن‌ها حضور داشته است.