سرویس استان‌های هنرآنلاین: کنسرت علی زند وکیلی، روزهای پنجشنبه ٢٢ فروردین ماه و جمعه ٢٣ فروردین ماه در تالار حافظ اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به همت مؤسسه فرهنگی و هنری هنر شهر آفتاب برگزار شد.

در پایان این کنسرت محسن خباز، مدیرعامل مؤسسه فرهنگی و هنری شهر آفتاب، ضمن تبریک سال نو گفت: مایه چشم روشنی است که موسیقی امسال شیراز با کنسرت علی زند وکیلی شروع شد.

محسن خباز با اشاره به سیل ٥ فروردین ماه جاری شیراز ادامه داد: واقعیت این است که شیرازی‌های در جریان سیل ٥ فروردین نشان دادند که شیرازی چگونه کمک می‌کند و از یک واقعه تلخ چگونه جریان اجتماعی شیرینی می‌سازد.

خباز با اشاره به خسارات وارده سیل به منطقه سعدی شیراز، افزود: علی زند وکیلی نیز بخشی از عواید این کنسرت را به سیل‌زدگان اختصاص داده است و وسایل خریداری شده با آن در روز سعدی با حضور علی زند وکیلی به سکنه شهرک سعدی اهدا خواهد شد.

مدیرعامل مؤسسه فرهنگی و هنری شهر آفتاب اضافه کرد: چیزی که هم اکنون شهرک سعدی نیاز دارد این است که با توجه به از بین رفتن تمام وسایل زندگی سکنه، نیاز به وسایل زندگی دارند و مرکز سعدی شناسی با تشکیل پویشی مردمی، در پی آن است تا از برنامه‌های روز سعدی و کمک‌های مردمی برای خرید این وسایل استفاده کند و در روز اول اردیبهشت که مقارن با میلاد امام زمان و روز سعدی است این کمک‌ها را به همشهریان شهرک سعدی اهدا کند.

خباز گفت: نیتی که مرکز سعدی شناسی کرده‌اند این است که در روز سعدی "سعدی برای سعدی باشد" و در روز سعدی، سعدی را تنها نگذاریم.

وی در پایان به سیل خوزستان و لرستان نیز اشاره و خاطرنشان کرد: خوزستان و لرستان شرایط بحرانی دارد و بایستی هر گونه می‌توانیم به آنان نیز کمک کنیم و شادی‌های خودمان را برای سیل‌زدگان ارسال کنیم.

 

الهه بهرامی