سرویس مد و لباس هنرآنلاین: کارگاه آموزشی برندسازی با اصالت جغرافیایی از سوی مدرسه بازاریابی تهران برپا می‌شود.

صدرا شریعتمداری مدرس این کارگاه یک‌روزه است که از ساعت 10 تا 14 روز جمعه 23 فروردین به میزبانی مدرسه بازاریابی تهران به نشانی میدان ونک، چهارراه جهان کودک، کوچه صانعی، پلاک 9، طبقه دوم برپا است.

به شکل اختصاری در ارتباط با برندسازی با اصالت جغرافیایی می‌توان نوشت:

"ظاهراً چندین دهه است که برندها از اصالت استقبال کرده‌اند. بااین‌حال، نکته اینجاست که هرچه بیشتر به این مفهوم پرداخته می‌شود، اصالت و اعتبار کمتری تجربه می‌شود. می‌توان آن را قانون عکس اصالت نام نهاد.

بین تمام ایده‌های مربوط به برندها و برندسازی، باید توجه بیشتری به اصالت داشت. باید چیزی وجود داشته باشد که بتوان گفت یک برند با اصالت است.

درهرحال نشانه اصالت واقعی، ارتباط درونی یک برند با مشتریان آن است و واقعیت این است که برندهای معتبر واقعی بهتر از رقبای خود در این زمینه عمل کرده‌اند. همین دلیل به‌تنهایی، سبب تأخیر در احیای اصالت شده است.

اما مفهوم اصالت چیست؟ داشتن اصالت و اعتبار برای یک برند به چه معناست؟ در اغلب مورد، ساده‌ترین روش برای پاسخ به این سؤال این است که یک برند را به‌عنوان یک فرد در نظر بگیریم. هنگامی یک شخص با اصالت دیده می‌شود که شخصیت و کارهای او صادقانه باارزش‌ها و اصول درونی او همخوانی داشته باشد. همین نکته در مورد برندها صادق است. تقریباً هر برندی اهداف اصلی دارد، که فراتر از سودآوری، دلیل وجود آن را بیان می‌کند. ظاهر و عمل برندهای معتبر، همیشه باهدف اصلی آن‌ها هماهنگ است.

پس مؤثرترین راه برای اصالت یک برند چیست؟ یکی از راه‌های آن این است که ممیزی ثابت و مداوم بر نقاط تماس‌های مختلف خود داشته باشد، تا اطمینان حاصل کند که هرکدام از آن‌ها با اهداف اصلی اعلام‌شده تطابق دارد. هرچند، همان‌طور که ممکن است تصور کنید، این‌یک روش بسیار خسته‌کننده و ناکارآمد است. راه ساده‌تر و  قوی‌تر برای تضمین اعتبار و اصالت برند آن است که اساساً نحوه تفکر شرکت و سهامداران آن را در مورد برند تغییر دهد."