سرویس موسیقی هنرآنلاین: مهیار علیزاده آهنگساز اوایل اردیبهشت‌ماه با یک پروژه جدید به نام "ایستگاه" به خوانندگی امید نعمتی در تالار وحدت روی صحنه خواهد رفت.

این پروژه در ابتدا در روز هشتم اردیبهشت اجرا می‌شود و پس از آن در قالب یک آلبوم و در مرحله بعد در قالب یک پرفورمنس میزبان مخاطبان خواهد بود. رضا موسوی طراح و کارگردان پروژه است.

علیزاده درباره پروژه "ایستگاه" به هنرآنلاین توضیح داد: این کار در ادامه پروژه‌های قبلی با همکاری رضا موسوی روی صحنه می‌رود. قصه درباره چند کودک در یک ایستگاه قطار متروک است که حضور یک نفر در آنجا، مسیر زندگی آن‌ها را به سمت‌وسوی غافلگیرکننده‌ای می‌برد.

او ادامه داد: خوانندگی بر عهده امید نعمتی است و اشعار نیز سروده اهورا ایمان و علیرضا کلیایی است. تنها تفاوت این پروژه با قبلی‌ها این است که بیشترین تمرکز ما روی موسیقی است و کمتر به بخش نمایشی پرداخته شده است. فضای کار کاملاً عاشقانه و عارفانه و به‌شدت به صدای این خواننده نزدیک است.

این آهنگساز همچنین گفت: این کار قرار است در قالب آلبوم نیز منتشر شود. اصولاً همکاری من با افراد بر اساس روابط دوستی من با آن‌ها شکل می‌گیرد و در نهایت منجر به تولید یک اثر می‌شود. بعد از دوستی با امید و شنیدن قطعات در قالب یک آهنگساز به این نتیجه رسیدم که می‌توانم به لحاظ روحی و موسیقی نیز این ارتباط را حفظ کنم و در نهایت این همکاری شکل گرفت.

این کنسرت روزهای 8 و 9 اردیبهشت‌ماه در ساعت 21:30 به تهیه‌کنندگی حسین توتونچیان برگزار خواهد شد و امکان تمدید آن نیز ممکن است.

کسری سبکتکین (نوازنده گیتار باس)، پیمان حاتمی (نوازنده گیتار الکتریک)، آرمین خیردان (نوازنده کیبورد و پیانو)، بهتاش ابوالقاسم (نوازنده پرکاشن و درامز)، سوگل شیری (نوازنده ویولن‌سل) و شقایق صادقیان (نوازنده فلوت) نوازنده‌های کنسرت هستند.