به گزارش هنرآنلاین، "بی‌صدایی" به کارگردانی آزاده شاهمیری و نویسندگی مشترک سهیل امیرشریفی و آزاده شاهمیری از 19 فروردین، ساعت 20 در سالن سایه مجموعه تئاتر شهر اجرای خود را آغاز می‌کند. شادی کرم‌رودی و آزاده شاهمیری در این نمایش ایفای نقش می‌کنند و ساخت ویدیوهای این نمایش را سهیل امیرشریفی بر عهده داشته است. در خلاصه نمایش آمده است: "در بهار 1441 نوا در گفت‌وگو با مادرش گذشته‌ای را که درست به خاطر نمی‌آید، از طریق تصاویر باقی‌مانده بازسازی می‌کند."

"بی‌صدایی" پیش از این و در سال 96 در فستیوال هنر بروکسل، بخش اصلی فستیوال تئاتر ادینبورو، فستیوال تئاتر اشپکتکل زوریخ، فستیوال تئاتر کرالا و تئاتر اوزین ژنو اجرا شده است. این نمایش پس از اجراهای جهانی خود برای نخستین‌بار در فروردین و اردیبهشت 98 در تهران اجرا می‌شود و در خرداد پیشِ رو اجراهای خود را در فستیوال تئاتر فِست‌وُخن وین ادامه خواهد داد.

عوامل دیگر نمایش عبارتند از: طراح نور: علی کوزه‌گر. موسیقی: ادیب قربانی. طراح لباس: مرضیه سیدصالحی. طراح گرافیک: حمید حمیدی.دستیار کارگردان: ملیکا شکری. اجرای تکنیک: روزبه کمالی. دستیار صحنه: صبا عمادآبادی، عکس: شاهین دانشفر. مدیر تبلیغات: امیر قالیچی. بازیگران ویدیو: بهزاد دورانی، سجاد تابش، هدی حیدری، مریم رحیم‌وند. فیلمبرداران: نوید مهیمنیان و وحید الوندی‌فر. صدابردار: هادی معنوی‌پور.