به گزارش هنرآنلاین، سید حسین سیدزاده مدیرعامل صندوق اعتباری هنر در گفت‌وگو با حجت‌الاسلام‌والمسلمین حمیدرضا حنان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، ضمن ابراز هم دردی با سیل‌زدگان این استان، حمایت این صندوق از هنرمندان مناطق سیل‌زده را اعلام کرد.

مدیرعامل صندوق اعتباری هنر بیان کرد: صندوق اعتباری هنر در کنار اهالی فرهنگ، هنر و رسانه که در سیل اخیر آسیب دیده‌اند خواهد بود و با توجه به امکانات صندوق در راستای تأمین خسارات عمل خواهد نمود.

سیدزاده افزود: با پیگیری‌های صورت گرفته متأسفانه بیش از 200 فعال فرهنگی و هنری در شهرستان‌های خرم‌آباد، پل‌دختر، دلفان، کوهدشت، معمولان، دورود و ... از این حادثه متحمل خسارات فراوان شده‌اند. سعی ما بر این است از طریق اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان و نماینده صندوق در این استان (فرید رحمتی) هنرمندان، نویسندگان و روزنامه‌نگاران آسیب‌دیده از این حادثه را شناسایی و به‌صورت همه‌جانبه حمایت کنیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان ضمن تقدیر از مدیرعامل صندوق اعتباری هنر گفت: این اداره کل حمایت از اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه را از مهم‌ترین وظایف خود می‌داند و در این راستا تمام تلاش و پیگیری‌های لازم را صورت خواهد داد.