به گزارش هنرآنلاین، آموزشگاه موسیقی سمفونی آمل با مجوز از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان؛کنسرت تک‌‍نوازی پیانو با اجرای قطعاتی از شوپن و دبوسی را توسط امید قادی برگزار می‌کند.

امید قادی متولد ۱۳۶۵ آمل و مدیر مسئول آموزشگاه موسیقی سمفونی است. وی دارای مدرک لیسانس  موسیقی با گرایش نوازندگی پیانو از دانشگاه هنر تهران است.

قادی فراگیری موسیقی را از هشت سالگی با ساز سنتور نزد برادر خود  علیرضا آغاز کرده و سپس ساز پیانو رو به عنوان ساز تخصصی خود انتخاب کرد.

 نیلوفر بدریکوهی، اقدس پورتراب، رافائل میناسکانیان، بهنام ابوالقاسم و آندره مرادیان از جمله استادان برجسته‌ای بوده‌اند که امید قادی از محضرشان بهره برده است.

قادی در این باره گفت: سال‌ها بود  که در فکر اجرای تک‌نوازی پیانو در زادگاهم شهر آمل بودم و هر‌بار به علتی میسر نمی‌شد! بعد از اتفاقات اخیر که باعث شد در نوروز ۹۸ هموطنان‌مان در سیل، دچار بلا و گرفتاری شوند، بنده با حمایت سازمان هلال احمر آمل، تصمیم به اجرای این کنسرت به نفع سیل‌زدگان گلستان و مازندران گرفته‌ام.

وی افزود: امیدوارم  سهم کوچکی در همدردی  با هموطنانم به همراه حضور و حمایت مردم خوب شهرم در این اجرا داشته باشم و به یاری‌شان قدمی با هم، برداریم.

لازم به ذکر است که این اجرا در تاریخ ۲۵ فروردین و از ساعت ۲۰ در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آمل برگزار خواهد شد و عواید آن به سیل‌زدگان استان مازندران و گلستان اهدا خواهد شد.